Přejít na obsah

Poly1111

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Poly1111's Achievements

0

Popularita

  1. Ok. Diky moc. A za tu praci kolik tak bude... cca? 😉
  2. Ok, diky. Co jsem vycetl tak vse sedi na lambdu. Pada v nizkych otáčkách, klepe, zvysena spotreba cca 1,5l, obcas lhce zakouri.... Pristi tyden jdu na diagnostiku. Pres kamose uz mam predzamluvenou lambdu. Dobra znacka 3300kc, prumer 2300kc. Vzit lepsi nebo prumer? A kolik pak cca prace za vymenu, nevis?
  3. O vstrikach jsem taky premyslel ze muzou byt ucpane. Tak cely muj pribeh: Na diagnostice vymazal kontrolku lambdy a vyjel jsem na dalsi cestu. Benzin je novy+plus jsem dal cistic.... zkousel jsem to projet ze se to zlepsi. Ujel jsem asi 100km po dalnici uplne v pohode, pak prepnul do plynu a najel dalsich 500km. Po vyjeti plynu znovu asi 50km na benzin(to vse v jeden den). Pak 5 dni courani po meste na benzin s cisticem, vse ok. Pak navrat znova asi 650km. Vyjel jsem na plyn a po vyjeti nadrze jsem hledal benzinku na dotankovani. No a to jsem uz popisoval drive, ze jsem doskakal na benzinku. Dulezita informace. To uz zase svitila kontrolka motoru/lambda, do te doby jelo ok
  4. Ahoj. Vim ze uz je to tu starsi prispevek, ale mam presne stejny problem. Seat Altea 1.6 75kw benzin/lpg a cuka na benzin. Diagnostika ukazala vadnou lambdu 1,takze vymena to snad vyresi. Uz nejaky cas po nastartovani kolisani otacek, nez se preplo do plynu. Nedavno jsem vyjel plyn a jel na benzin. Po cca 20km uz velke cukani. Doskakal jsem na benzinu, dal LPG a jelo ok. Muj dotaz je. MOHU JESTE DOJET CCA 300KM NA PLYN ANIZ BYCH SI ZPUSOBYL VETSI PROBLEM?
×
×
  • Vytvořit...