Přejít na obsah

pavelhermanice

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

pavelhermanice's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj Petře, něco jsem tady početl o chipu, pár lidí tady máš za sebou.Mám dotaz, koupil jsem oct 1 tdi 66kw, všechno funguje a nemohu si ztěžovat, dá se poznat kdybych za Tebou dojel jestli to někdo čipoval? nebo jaký tam jsou vstřiky atd nebo jestli je to v základu bez zásahu kutila? dost lidí mi říká že to jede podstatně líp než klasická 66kw,pokud by se to čiplo nějak rozumně jestli tím získám a nějaký info o ceně? jde mi o to aby zůstala dobrá spotřeba a aby auto jelo.Ale to už by jsme se nějak domluvili na místě, o autech něco vím prkotiny jako rozvody, vačky atd dělám sám...

  2. Doporučíte mi někdo někoho z Vysočiny nebo okolí kdo by mi napichl auto a zkontroloval předstřik po rozvodech? mám Vaga ale nejde mi tam zvolit výběr motoru zřejmě nějaká stará verze, předstřik jsem nastavil na 56 ale píše mi to Sligty advanced, nevím co to je ale auto pocitově netáhne jako před a víc žere.Octavia rv 2000 1,9 tdi 66kw AGR Nikde jsem se nedočetl jakou hodnotu zvolit tak jsem dal tuto.Díky
  3. Ahoj všem, hledal jsem nějaký podobný problém , nic jsem nenašel.Doufám že to dávám správně.Dnes večer jsem si všiml že mi na mžik zhaslo veškeré osvětlení, potkávací světla včetně palubky, na vteřinku, myslel jsem si že se mi to zdálo a mrkl jsem, ale za chvíli znova, nevím co by to mohlo být díky za reakce. Pocit jako kdyby mi někdo naschvál na chvilku vypnul vypínač, na co se kouknout? ta vteřina bez světel za jízdy může být potom fatální.
  4. A ještě dotaz, dalo by se něco udělat s neviditelným maxidotem? je vidět pouze studený

  5. Zdravím všechny, i já přidám nějaké informace s opravou motoru kterou jsem si dělal sám, k tomuto rozhodnutí přispěl fakt že se mi kalila chladící kapalina a to nevěstí nic dobrého, blížila se doba rozvodů a motor si bral tak 1litr na 1000km, rozhodl jsem se že to vezmu při jednom, zkušenosti s motory mám dělal jsem jich v životě dost jak na motorkách tak autech, není to až taková sranda tak bych nedoporučoval nikomu kdo má pouze odvahu se do toho pustit bez znalostí....jde udělat víc škody než užitku. Před opravou jsem změřil tlaky válců na všech jsem naměřil 13 atm, což mě překvapilo, (po demontáži byly kroužky totálně zapečený) auto jezdilo dobře, takže měření tlaků u mě nic neprokázalo.Pouze bralo olej. Někdo se již v minulosti snažil auto kroužkovat byly tam kroužky jiné značky a asi tolerančně větší, tzv.výbrusové nebo na vyběhané motory.Po proměření válců jsem zjistil že nejsou soudkovité, koupil jsem kroužky originál.Z drážek pístů jsem vyškrabal hrst karbonu a bordelu, vyleštil nasadil nové kruhy, při tom jsem vyměnil ojniční pánve. Přebrus hlavy, gufera ventilů, všechny těsnění, přebrousil jsem si ventily a vyleštil, Následovaly nové šrouby hlavy, rozvody a pumpa, nový termostat.Olej,filtr, chlad.kapalina, zaslepení egr, a pár drobností. Ke dnešnímu dni najeto cca 60tis...poznatky, nižší spotřeba paliva cca o 2 l, olej dolévám 1 litr na výměnu, takže nulová spotřeba není alespon u mě ne.Se spotřebou oleje jsem ted spokojený, jezdí to v pohodě. Chce to nářadí, se šroubovákem a kladivem se do toho nepouštějte a znalosti. Všechno jsem bral origo nebo nejvyšší kvality, cena mat. okolo 8 tis.práci jsem si dělal sám.
  6. Taky přispěju do tohoto tématu, nejsem si jistý jestli je to dobrá sekce ale třeba to někomu pomůže....Mám oct.1.6 75 BFQ 2004, najezdil jsem s ní když jsme ji koupili cca 100.000 km pečlivě jsem monitoroval spotřebu oleje a náhradní díly během provozu.Vůz jezdil velmi dobře po celou dobu, podotýkám že je provozován na LPG zn.Prins. Pomalu se blížila hranice výměny rozvodů a poprvé se začala zvyšovat teplota motoru, se zvyšující zátěží stoupala když jsem ubral šla dolů, padlo podezření na těsnění pod hlavou nebo protočená řemenice vodní pumpy, vzhledem k tomu že byl černě zkalený fridex tušil jsem že mě čeká těsnění pod hlavou a tak jsem se rozhodl pro větší opravu i s kroužkama, protože trvale jsem doléval 0,7L na cca 3.000km.A tak jsem se pustil do přípravných akcí a vyrazil na stránky cc-autodíly.cz kde jsem pořídil skoro všechno až na nějaké drobnosti, na kroužky jsem čekal víc než týden než je sehnali, nabízeli mi různé náhrady ale já chtěl origo. Něco jsem dokoupil po jiných dodavatelech v mém okolí.Auto jsem hodil na kozy a vypustil fridex a olej......... Zaměřil jsem se prvně na repasi hlavy, kompletně jsem ji rozebral, umyl v arvě a jel s ní na wapku, potom putovala na srovnání na magnetku, zabrousil jsem ventily, vměnil všechny svorníky, prostě jako nová... Za pár dní jsem se vrhl na písty, všechny kroužky zapečený a zjistl jsem že už někdo zkoušel repasi dal tam nějaký goetze....důkladně vyškrabání drážek a šup s tím zpět, ...když jsem viděl ten bordel jak zasral všechno sání a okolí, rozhodl jsem se že zruším systém EGR a připravil si záslepky, trubku od sběrného potrubí jsem úplně odstranil a nechal si vysoustružit uzavírací zátku.Systém egr jsem nechal elektricky funkční jenom nemá už co posílat dál( pokud by chtěl někdo radu jak na to at napíše ) každopádně jednotka nic nehlásí a to už mám najeto po opravě 2000km takže to jde.Auto po najetí 2000km nebere už nic.Bez technického zázemí a znalostí se do toho nepouštějte, píšu to tady třeba zjednodušeně a trochu humorně ale není tady prostor pro chyby, dělat to znova je psychicky růjnující a fin.náročné, navíc není to můj prvně rozebraný motor z auta ani z motorkek.Každopádně vše se dá udělat bez zvědáku a pomůcek, všechno děláno z koz v leže, a na pohodu Zruš úplně egr a prodi věškeré spoje...falešný vzduch a nech zkalibrovat klapku s řídicí jednotkou V autě můžeš mít jeno dvě červený bud olej hydrauliky a nebo chladicí... fridex není mastný a na olíznutí kapky učítíš nasládlou chut pak ihned vyplivnout a vypláchnout pusu a hydraulický mastný je to je asi vše
  7. Pánové.., nabíječka z lidlu není šmejd ale opravdu kvalitní nabíječka mám ji několik roků a otestoval jsem ji opravdu dosti.Nabíjel jsem s ní i větší baterie 160Ah, trvá to dýl ale nabije pokud někdo hledá dobrou věc za solidní peníz má jasnou volbu.Používám jak na moto i celý vozový park nikdy problém.Doporučil jsem kamarádovi co má traktory a dodávky, rozhodl se že mi dokáže že ji zničí a utahá nějak se mu nezadařilo...běžně používá jako konzervátor zapnutý v kuse 6 měs.nechci z toho dělat super nabíječ pro porovnání mám ještě ctek 5A a nepoznám rozdíl.Dokonce to opravdu pulzuje.A navíc 3roky záruka.Mějte se.
  8. Dík za odkaz, ale já když jsem měl vytrženou tu střední mřížku tak byli rozbité i ty plasty za ní.když to napíšu polopaticky, tak když sejmu přední nárazník tak co je za ním je rozbité.A nikde jsem nenašel uchycení nárazníku
  9. Zdarec všem, v týdnu mi vběhla pod kola srna, čekal jsem pěkně dodělaný auto ale jaký překvapení když byla srna na kaši mě vylítali jenom mřížky značka a opravdu žádná prasklina dokonce i nárazník sedel kde měl, odjel jsem domů najel na kozy a zkoukl to zespodu, tam to vypadá hůř prostě jsem ji vzal hned pod kolo.Ten spodní plast byl jenom vypadlej, je ale nmontovanej na dvou bočních u podběhů ty jsou rozbitý jeden z nich kryje řemenici.Nějakej plast se rozsypal pod nárazníkem a zjistil jsem že je asi tam o čcm posunutá spodní strana chladičů nemužu na to spodek nárazníku našroubovat.Budu to muset spravit, nevíte jestli ty rozsypaný plasty černý barvy za nárazníkem jsou součástí nárazníku nebo se to montuje na čelo? pokud by byl někdo schopný popsat co bude třeba koupit.....byl bych rád nebo jak to odstrojit nárazník tak ynevím na čem drží...pokud máte někdo naskenovaný složení předku byl bych moc rád, až budu opravovat vše nafotím a dám sem pro další.Dík je to octava 1,6 75kw 2004
  10. Zdar všem, mám problém s mojí octou 1,6 75kw rok 2004, při jízdě na plyn jede jak má nic nehlásí problém prostě jezdím, ale na benzin je to problém, mám jasno v tom že je to na benál chudý a na lpg v pohodě, měřeno diagnostikou na korekci... Auto jede na 4válce, zapalování nevynechává vyzkoušeno v tahu když přepnu do plynu auto vystřelí a jezdí normálně.Tím jsem vyřadil problém se zapalováním.Vyměnil jsem paliv filtr-žádná změna, trochu do aut dělám tak jsem šel po tlaku paliva, před regulátor tlaku jsem vřadil manometr, auto natočil tlak cca 2,6barů, když jsem vypnul podltlak na regulátoru tlak vyskočil na cca 3bary.což by asi mělo být dle všech odborných rad.Ale jak mile přidám plyn tlak s otáčkama klesá na 2,1 barů což je s nějvětší pravděpodobností ona příčina problému.Protože tlak v systému má být neměnný 2,5barů. Na zkoušku jsem zkusil kleštěma přiškrtit zpětné vedení paliva a tlak vzrůstal vypadalo to že se i motor uklidnil a začal chodit aspon na volnoběh. Napadlo mě změřit tlak paliva přímo na výstupu z čerpadla a tím zjistit jestli je čerpadlo opravdu k.o. Naměřil jsem tlak 6 barů po 15min klesl na 5,2 barů což je velmi dobrá hodnota. Za každý názor předem dík.Mám podezření na regulátor tlaku nebo vstřiky. Auto mám týden tak nevím co historii nic ani o servisování.Pokud mi někdo poradí jak diagnostikovat dál nebo by se našel nějakej týpek se stejným motorem co by na zkoušku půjčil regulátor nebo váhu vzduchu dějte vědět nejlíp vysočina...
  11. Nevíte kde se nachází paliv.relé? nebo jak je značené? mám zřejmě problém s tlakem paliva rád bych ho změřil ale potřebuju to přemostit bez relátka aby to tlačilo pořád. Jen se zeptám, měřil jste někdo tlak čerpadla přímo u nádrže kolik to dává? když hodím měřák tlaku před regulátor a akceleruju padá to na 2 atm, auto nejede.Filtr paliv je samozřejmě vyměněný. Jde o octavii 1,6 75 kw rv.2004.Pokud jsem něco zadal blbě a nebp už je to někde založený tak sorry ale hledal jsem dlouho.
×
×
  • Vytvořit...