Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI CR DPF (125 kW)

58 topics in this forum

    • 13 replies
    • 13 272 views
  1. Spotřeba

    • 4 replies
    • 6 497 views
  2. Technická data

    • 3 replies
    • 6 702 views
    • 2 replies
    • 893 views
    • 0 replies
    • 111 views
  3. Čip

    • 1 reply
    • 118 views
    • 0 replies
    • 259 views
    • 19 replies
    • 3 207 views
    • 1 reply
    • 1 419 views
    • 24 replies
    • 5 411 views
    • 5 replies
    • 932 views
    • 0 replies
    • 667 views
    • 65 replies
    • 10 524 views
    • 0 replies
    • 995 views
    • 0 replies
    • 1 159 views
  4. kod prevodovky

    • 0 replies
    • 1 063 views
    • 4 replies
    • 1 506 views
  5. Kratke vzdalenosti

    • 6 replies
    • 1 970 views
    • 0 replies
    • 1 300 views
  6. Aditiva do nafty..?

    • 3 replies
    • 2 989 views
  7. DSLA VSTREKY

    • 0 replies
    • 1 184 views
  8. Diagnostika

    • 0 replies
    • 1 307 views
    • 1 reply
    • 1 865 views
    • 0 replies
    • 1 475 views
  9. provrtáni dpf

    • 0 replies
    • 1 524 views
    • 1 reply
    • 1 513 views
  10. Výmena rozvodov

    • 2 replies
    • 5 791 views
  11. Chip OCTAVIA RS CEGA DSG

    • 22 replies
    • 10 251 views
  12. rachtaní za studena

    • 5 replies
    • 2 820 views
  13. Výměna termostatu

    • 0 replies
    • 2 281 views
  14. Chip

    • 16 replies
    • 5 784 views
    • 0 replies
    • 1 480 views
    • 18 replies
    • 2 021 views
  15. tlakomer na turbo

    • 0 replies
    • 1 418 views
  16. elektronicky egr ventil

    • 0 replies
    • 1 605 views
  17. Divný zvuk

    • 3 replies
    • 1 928 views
    • 2 replies
    • 5 109 views
  18. Climatronic

    • 0 replies
    • 1 085 views
  19. Červená nafta

    • 2 replies
    • 1 250 views
    • 4 replies
    • 2 606 views
  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...