Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

2.0 TDI CR DPF (125 kW)

58 topics in this forum

    • 13 replies
    • 13 630 views
  1. Spotřeba

    • 4 replies
    • 6 527 views
  2. Technická data

    • 3 replies
    • 6 732 views
    • 2 replies
    • 1 056 views
    • 0 replies
    • 133 views
  3. Čip

    • 1 reply
    • 139 views
    • 0 replies
    • 307 views
    • 19 replies
    • 3 362 views
    • 1 reply
    • 1 471 views
    • 24 replies
    • 5 502 views
    • 5 replies
    • 1 003 views
    • 0 replies
    • 684 views
    • 65 replies
    • 10 734 views
    • 0 replies
    • 1 010 views
    • 0 replies
    • 1 176 views
  4. kod prevodovky

    • 0 replies
    • 1 075 views
    • 4 replies
    • 1 516 views
  5. Kratke vzdalenosti

    • 6 replies
    • 2 013 views
    • 0 replies
    • 1 318 views
  6. Aditiva do nafty..?

    • 3 replies
    • 3 043 views
  7. DSLA VSTREKY

    • 0 replies
    • 1 192 views
  8. Diagnostika

    • 0 replies
    • 1 317 views
    • 1 reply
    • 1 930 views
    • 0 replies
    • 1 486 views
  9. provrtáni dpf

    • 0 replies
    • 1 541 views
    • 1 reply
    • 1 526 views
  10. Výmena rozvodov

    • 2 replies
    • 5 880 views
  11. Chip OCTAVIA RS CEGA DSG

    • 22 replies
    • 10 336 views
  12. rachtaní za studena

    • 5 replies
    • 2 858 views
  13. Výměna termostatu

    • 0 replies
    • 2 442 views
  14. Chip

    • 16 replies
    • 5 806 views
    • 0 replies
    • 1 486 views
    • 18 replies
    • 2 075 views
  15. tlakomer na turbo

    • 0 replies
    • 1 431 views
  16. elektronicky egr ventil

    • 0 replies
    • 1 619 views
  17. Divný zvuk

    • 3 replies
    • 1 949 views
    • 2 replies
    • 5 193 views
  18. Climatronic

    • 0 replies
    • 1 093 views
  19. Červená nafta

    • 2 replies
    • 1 301 views
    • 4 replies
    • 2 679 views
  • Příspěvky

    • Ale tak třeba to ty hybridy mají. Jenže zase, smysl dává pouze elektrický ohřev oleje. A opět to zkrátí dojezd. Jinak Mercedes třeba do Ečka dává vzduchové nezávislé. To pro mě bylo překvapení. Nikdo moc neví, co tam vlastně je, respektive nepočítej, že to dealer ví nebo i importér, ale já to jednoznačně vím, protože to používám a stačím kouknout na teplotu vody a oleje a je jasno. To mě trochu mrzí, ale u mě to tak nevadí, protože jezdím štreky a to teplovzdušn zase sežere méně nafty.
    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
×
×
  • Create New...