Přejít na obsah

josefino

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

josefino's Achievements

0

Popularita

  1. Tak se hlásím po nějaké době se svým problémem zvýšené spotřeby. Vyměněna lambda sonda před katem, váha vzduchu, čidlo teploty a naposledy i celý katalyzátor a bohužel, ale spotřeba stále vysoká - také i aktuální spotřeba vysoká někdy to skáče i 1,6-1,8 což je dvojnásobek než by měl být, což není normální... Už nevím, co by to mohlo dělat....
  2. myslíš čidlo teploty zkontrolovat přes vag? To už mám zasebou, čidlo jsem i preventivně vyměnil a nic
  3. spotřeba dle výpočtu vychází na 9,6 l, palubák ukazuje dlouhodobou 10,3l. Jezdím stále stejné trasy do práce, kde jsem jezdíval i za 7,2l dle palubáku
  4. Zdravím ve spolek, vracím se po delší době ke svému problému, který jsem řešil výše a to vyšší spotřeba, jak aktuální (1,4-1,6l) při stojícím zahřátem autě, tak vyšší celková spotřeba. Čidlo spojky, jak jste mi radili bylo v servisu vyměněné. U kámoše na vagu prozkoušena lambda → všechny hodnoty byly v normě, při testu (zvýšených otáčkách cca 2200) byl test lambdy taky ok. Readiness kód → vše zelené, vše se zdařilo (systém sekundárního vzduchu, vytápění lambdy, katalyzator atd...) tak teď už vůbec netuším, čím by to mohlo být? Mám preventivně vyměnit lambdu? Ale to se mi zas nechce, když byly hodnoty v normě... Co by to mohlo jiného dělat? Váha vzduchu? Díky za případnou odpověď
  5. tak mám další poznatek. Jak je nebo jak má být nastaveno to, kjdyž jedu např. z kopce se zařazeným stupněm, tak ukazuje aktuální spotřebu nula. Jezdím stejné trasy a vždy, když jsem jel z domu z kopce, tak jsem zařadil čtyřku a ukazovalo to na aktuálce nulu a teď i když mám trojku, čytřku nebo pětku zařazenou, tak to nulu neukáže, ukazuje okolo 2,8 l (při 2000 otáčkách), což si myslím, že by mělo ukazovat aktuálku nulu... Čím to může být? díky
  6. jéé špatně jsem to napsal. Njeprve to bylo na vagu a o několik dní později jsem měl baterku vytaženou a byla na nabíječce. Mohu se zeptat, kolik to Vám, ostatním, "žere" na aktuální spotřebě po nastartování (plus minus par minut po nastartování)?
  7. Dobrý den, tak jsem vyzkoušel dpojit přes noc baterku + projel jsem skupinu 32 ve vagu a zatím beze změny. Ve skupině 32 byly obě hodnoty na nule. Měl jsem iůjčenou druhou váhu vzduchu, ale to bylo také beze změny Ještě jsem se chtěl zeptat, nevím, jestli to není blbost, ale zpozoroval jsem, že když nastartuju auto, tak je spotřeba na místě v l/h klidně i 1,5-2,6l, po ujetí několika km a zahřátí auta (rafika je na 90°), když zastavím, tak je spotřeba stále na 1,3-1,4l. Včera jsem např. ujel cca 50km, takže auto je zahřáté naplno, ale spotřeba "skákala" z 1,2 na 1,3-1,4 l/h. Nemůže být chyba někde v tomto, vím, že předtím mi toto nedělalo, spotřeba po zahřátí klesla na 0,9-1,0 a v zimě to bylo vždy 1,0-1,2 max... tak jestli to neovlivňuje tady toto spotřebu, jen nevím po čem přesně jít...
  8. Dříve mě to také vycházelo podle výpočtů menší spotřeba než dnes. PP sleduju, ale vím, že nebude ukazovat přesně. Příští týden zkusím odpojit baterku, ať s vše "vynuluje". po napíchnutí vagu nepíše žádné chyby. Zkusím ještě skupinu 32, mimochodem, co by měla ukazovat? Z hlavy nevím a v DP se mi listovat ted nechce.
  9. @Eidam Jak jsem psal nahoře. Teď mi to ukazuje dlouhodobou nějakých 10,3 (po dnešku 10,5) a reálně po výpočtu to vychází na cca 9,5l... Zdá se mi to hodně auto mám už dlouho a kdysi jsem s tím jezdil normálně dálky za necelých sedm litrů a kombinovanou kolem 8l
  10. Zdravím pánové, ať nezakládám nové téma, tak to napíšu sem. Mám problém se zvýšením spotřeby... Od začátku: Na svém dvoultru jsem měl nepravidelné otáčky na volnoběh a někdy to šlo špatně do otáček, po postříkání startovacím sprejem jsem zjistil, že mi to přisává falešný vzduch u sání mezi vrchním a spodním dílem sání. Pustil jsem se tedy do výměny těsnění. Vyměnil jsem a raději všechny tj. těsnění u váhy vzduchu (kulaté gumové), těsnění u škrtící klapky, těsnění mezi horním a spodním dílem sání a pak těsnění pod spodním dílem sání a hlavou motoru. Zde se mi stala nemilá věc, když jsem utahoval zpět šrouby u spodního sání (ty spodní šrouby, kde je třeba mít nadvakrát zlomenou ruku, aby se k tomu člověk dostal 🙂 tak při dotahování momentovým klíčem se mi sjela hlava šroubu (asi stářím) a šroub nešel ani utáhnout na požadovaný moment a ani povolit, tak jsem to nechal tak... Nicméně po kompletním sestrojení jsem toto místo postříkal opět sprejem a bylo to beze změny, tak si říkám, že je to asi utažené dostatečně... Po sestrojení jsem nastavil klapu, nastartoval auto projel a vyhodilo mi to chybu váhy vzduchu. Na vagu jsem vymazal a už se od té doby tato chyba neukázala. Je třeba zmínit, že po výměně výše zmíněných těsnění a vzduchového filtru, ten jsem zapomněl zmínit 😉 auto "táhne" daleko lépe než předtím, je to opravdu změna. Jen co mě trápí, tak je zvýšená spotřeba paliva. Na palubním pc mám dlouhodobou spotřebu 6,8l (na tuto spotřebu najeto cca2500 km) nyní od výměny těsnění najeto cca 1600 km pc vynulováno a dlouhodobou spotřebu mi to ukazuje 10,3l. Reálně jsem nabral do plna a po ujetí a dobrání mě to vychází na nějakých 9,5l... Teď má otázka, mohlo se něco stát, že se mi tak rapidně zvedla spotřeba? Mohla odejít např. váha vzduchu? Nebo může mít na to vliv třeba nedotažený šroub u toho spodního těsnění? Díky za případnou oodpověď
×
×
  • Vytvořit...