Přejít na obsah

jaVe

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia II Combi

jaVe's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj všem, Na mém Šemíkovi se odlupuje barva originální na karosérii mezi panty pátých dveří. Viděl jsem stejný model se stejnou vadou laku (jen jinší rozsah) na stejném místě. Nejsem v tom sám.. Hrozí mi demontáž 5tých dveří, oprava barvy/laku, zpětná montáž. Zastříknout to sprejem bez demontáže asi nebude stačit.. na Youtube jsem pomocné video nenašel 1. Prosím vás, znalé a zkušenější, čeho se mám vyvarovat či na co nezapomenout? mám přístup k dílenské příručce, tam není určitě všechno bojím se hlavně rozštelování dveří po zpětné montáži, pozici pantů si označím... 2. Na OIII je v místě mezery střecha X 5 té dveří platová lišta s těsněním, myslíte že její osazení zabrání dalšímu loupání barvy v tom místě? Je to nekvalitním lakem či abrazí vzduchem s prachem ? Děkuji za rady a zkušenosti Jave
  2. jaVe

    Přední stahovačka

    Rozumím, tu plastovou lištu/těsnění (vnitřní) mám samozřejmě venku, šla ven ještě před vyjmutím skla, přesně jak píšeš/-te. Dostanu více prostoru pro manipulaci se sklem. Shrnuji: - nalisovat špunty/čudly do okna/skla, Tak, aby špunty trčely stejně na obě strany skla, - nasadit sklo (i se špunty) do dveří a mrknout, jestli jsou špunty nad otvory v těch bílých unašečích/vozících - násilím sklo se špunty "vecvaknout" do vozíku - dokončit kompletaci kabelů a tapec, klika atd..
  3. jaVe

    Přední stahovačka

    Dobrý den, myslíš/-te ty bílé plastové jezdce, co jezdí po těch černých lyžinách? Přikládám foto konkrétní (zlobivé) stahovačky. Sundat je, nasadit je na sklo a pak zacvaknout na původní pozici? Tak jsem to pochopil.
  4. jaVe

    Přední stahovačka

    Ahoj potřetí, chtěl bych poděkovat (zcela vážně) hlavě, co vymyslela použití nýtovacích matic M5 místo trhacích nýtů. Ta hlava (věřím, že nejen mi) ušetřila hodně nervů. Elegantní řešení. Pocta autorovi... Jsem ve fázi kompletace. Ty zajišťovací větší špunty/plastová péra/nevím jak to nazvat (na M8 šrub) do držáku/okna krásně a lehce jdou. Dokonce bych řekl, že větší špunt je dost volný (pokud není rozšířen tím menším/zajišťovacím). Problém mám se zajišťovacími (menšími) špunty. Ten zajišťovací jde do toho většího špuntu dost těžce. Pokud použiji sílu na ten menší špunt, vytlačím ten větší špunt mimo držák, pak následuje sundání stahovačky a postup se opakuje. Konstrukčně ten zajišťovací špunt je dobře vymyšlen, má "náběh". Nemáte na ten krok zajištění/rozevření toho většího špuntu při zalisování menšího - nějaký grif, fintu, pomůcku? Teď mně napadlo nahradit zajišťovací špunt červíkem. I tak budu muset ten větší špunt něčím/nějak přidržet, aby nepropadl skrz. Zkusil jsem přidržet větší špunt pevnou nití, nicméně toto není dost, zkoušel jsem také přidržet větší špunt přizvednutím okna (vzpříčením), také to není dost, abych zabránil vypadnutí většího špuntu a docílil spolehlivé nalisování menšího zajišťovacího špuntu do většího. Dík za vaše zkušenosti JaVe
  5. jaVe

    Přední stahovačka

    Dík, už jsem to vyrazil dovnitř a otevřel. Nenašel jsem nic zlomeného, poškozeného. Lanka parádní, suchá, kladky celistvé. Předpokládám, že vyčistit a lehce namastit a složit zpět + kontrola ve VAG. Čím to mastíte pánové? Dík
  6. Dobrý den pánové, Octavia II, blbne přední stahovačka (spolujezdec). Sundal jsem tapec a zamýšlím vyndat sklo a následně sundat stahovačku pro kontrolu závad/výměnu. Povedlo se mi vytáhnout zajištovací špunty šroubem M5, nicméně ty druhé špunty M8 nejdou vyndat, M8 je v tom vnitřním plastovém závitu "dost volná" a při pokusu o vytáhnutí zátku/špuntu šrub vytáhnu, ale špunt zůstává, kde je. Příčinou je podle mne rozdíl/nepřesnost ve vnitřním závitu, nebo plastový závit M8 změkl, nevím... Nepotkali jste se někdo s tímto stavem? Jak pokračovat dál? M9 šroub či teflonkou na šrub M8 vymezit vůli v závitu? Dík za radu/názor...
×
×
  • Vytvořit...