Jump to content

Exteriér

Příspěvky o exteriérech vozů Octavia II


600 topics in this forum

    • 53 replies
    • 78.9k views
    • 51 replies
    • 36.8k views
  1. Prestavba na facelift

    • 0 replies
    • 11.4k views
    • 71 replies
    • 32k views
  2. Korozia zadny blatnik

    • 26 replies
    • 4.3k views
    • 0 replies
    • 356 views
  3. Zadní stěrač - vrzání

    • 26 replies
    • 6.2k views
    • 2 replies
    • 357 views
    • 1 reply
    • 801 views
  4. Pneumatiky

    • 0 replies
    • 444 views
    • 8 replies
    • 1.2k views
    • 12 replies
    • 2.4k views
    • 0 replies
    • 627 views
  5. Polep auta folií nebo lak 1 2

    • 55 replies
    • 31k views
    • 2 replies
    • 507 views
    • 0 replies
    • 594 views
    • 3 replies
    • 460 views
    • 56 replies
    • 27k views
    • 0 replies
    • 702 views
  6. Zrezlé prahy

    • 1 reply
    • 883 views
    • 0 replies
    • 584 views
  7. Prasknutej šíbr.

    • 0 replies
    • 547 views
  8. Hlavné svetla octavia 2FL

    • 12 replies
    • 2k views
    • 3 replies
    • 863 views
    • 9 replies
    • 1.1k views
    • 1 reply
    • 584 views
    • 0 replies
    • 713 views
    • 6 replies
    • 931 views
    • 2 replies
    • 864 views
    • 1 reply
    • 21.9k views
  9. Maska

    • 0 replies
    • 1.5k views
    • 2 replies
    • 694 views
    • 1 reply
    • 1.1k views
    • 1 reply
    • 747 views
    • 0 replies
    • 468 views
    • 3 replies
    • 883 views
  10. barevne odstiny octavia 2

    • 1 reply
    • 780 views
    • 16 replies
    • 6.9k views
    • 1 reply
    • 544 views
    • 1 reply
    • 744 views
  • Příspěvky

    • mám 2.0 135kw CUPA, vypaluji každých cca 70km, jezdím trasy v 90% dálky (100-300km), nesetkal se někdo s podobným problémem? dokonce to vypaluje i za studena, sotva vyjedu z garáže - když to má potřebu začne i se studeným motorem…   - nové vstřiky - nová klapka spalin (za DPF) - nový snímač rozdílu tlaku - nové DPF - nový EGR (hodnoty vynulovány a proběhla základní nastavení i regenerace)   - hadičky zkontrolovány + profouknuty a stále bez výsledku...   na videu je vidět že se cca při 54km po poslední regeneraci spustí další, dokáže někdo něco vyčíst, nebo na jaké hodnoty se mám zaměřit po jaké další součástce mám jít 😞    
    • Vůbec tomu nerozumím. Evidentně to nebylo v poslední době rozmontované, podle obrysů koroze původně v rameni čep byl, teď není a šrouby nevypadly ... .
    • Ďakujem, áno súhlasím. Kabeláž motora premeraná odpor 1až2 ohmy. Na štart G40 nemá vplyv. Vyskúšané - odpojenie konektoru. Ale G28 kľukový musí byť OK. Štartér síce pretočil o 2x viac ako bežne, ale naskočil a šiel plynule na voľnobeh. G40 je samozrejme nutné, aby fungoval za jazdy a vo výkone motora sledoval synchronizáciu.  Hľadal som tiež zdroj bzunčavého zvuku. Relátka vymenené. Zvuk ostal. Mám podozrenie, že to bude súvisieť s podtlakovými hadičkami a ventilmi - na reguláciu EGR N18, alebo turba N75 ale to tlačí a reguluje v poriadku. Mal s týmto niekto skúsenosti?  
×
×
  • Create New...