Přejít na obsah

MartinMelkus

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

MartinMelkus's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím. Máte někdo, prosím, odkaz na návod, co se týká demontáže turba? Popřípadě, kde a jakou zakoupit příručku? Díky, Martin.
  2. Chlapi, díky a hezké svátky. Ať vám to jede...
  3. Proměřil jsem, hledal jsem, nenašel jsem. Myslel jsem, že třeba zlomený kabel. Prolezl jsem celé auto. Ale bude to, jak píšeš. Utavený, zlomený kabel, apod. Strávil jsem tím 3 dny. Vyhýbal jsem se přímému napojení. Každopádně jsem plus teday natáhnul z onoho "pod volantu" (kabel 30), přímo na woofer. Nešel jsem od baterky přes palubku. Tam už mám venkovní led osvětlení, zasilikováno, a nechtělo se mi do toho vrtat. Minus klasika v kufru. REM jsem vyřešil přemostěním plus pólu a REM kontaktu na wooferu. Audio kontakty jsem nechal ze zadních repro. Připojil jsem navíc samostatný vypínač a samo, že i s pojistkou. Tak už hrajeme. Jen tedy chybí ta reakce na vytažení klíčku ze zapalování. Řeším oním vypínačem. Každopádně díky za kolegialitu a pomoc.
  4. Pojistky jsou v pohodě. A ten woofer takto opravdu deset let fungoval. Ještě mě napadlo, zda ten hnědý a červeno žlutý kabel (jak jsem zmiňoval výše) nejdou do rádia od zapalování... A tam se něco nepodělalo... Mrknu dnes na to. Dokoupím nějaké kabely a pojistku a z pod volantu, pokud to půjde, povedu k wooferu. Ať nemusím přes propustku v kufru.
  5. Ahoj Konny. Díky za reakci. Měřil jsem i voltmetrem a je pravda, že vývody z rádia směr woofer nedávají, co by měly. Ale ani do rádia (hnědý a červeno žlutý kabel od kterých jde dále zapojení na woofer) nejde 12 voltů. Což mi právě vrtá hlavou. Rádio samotné jede bez problémů. Chtěl jsem se vyhnout přímému napojení na baterku obzvláště, když do nedávna vše fungovalo. Někde ten "kopanec" bude. Rádio přestalo reagovat na vyjmutí klíčku ze zapalování. Dříve se automaticky vypnulo. Teď hraje dál... A mimochodem, REMko z rádia "natáhnu" jak? Z rádia nejde jediný volný kabel... Díky. Martin. A audio bych raději vedl taky přímo z rádia, ale Octa I 2004 a její Symphony nemá připojení na cinche.
  6. MartinMelkus

    no

    Ahoj. Pokud není na rádiu štítek přímo se čtyřmístným kódem, pak může být dopsaný na manuálu k rádiu. Taky jsem zahlédl možnost zjistit na stránkách škoda.cz...
  7. Zdravím. Měl jsem starší subwoofer a zvlášť zesilovač (r. 2005). Původně na Škoda Favorit (zapojoval jsem sám). Poté Škoda Octavia I. Tam byly kabely nataženy již od předchozího majitele. Všude hrál bez problémů. Už "rozdrnčený" a částečně nefunkční (zkreslený zvuk, pískání po vypnutí klíčku ze zapalování) teď chci měnit za aktivní Sencor Ultimate. Jen jsem přepojil dráty, vyzkoušel a nefunguje ani jeden. Plus a minus pól jde přímo z rádia. Audio kabely jsou natažené ze zadních reproduktorů. Plus kontakt a REM kontakt na subwooferu jsou spolu přemostěné přímo na zařízení. Všechnu kabeláž jsem prošel, zkontroloval a bez problémů. Máte nápovědu, zkušenost, či radu? Díky, Martin. Ještě doposílám foto zapojení staršího wooferu. Nový jsem zapojil stejně. Kromě bílých kabelů (zesilovač vs. woofer). Ten nový je aktivní. Díky, Martin.
×
×
  • Vytvořit...