Jump to content

Ado852

Uživatelé
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Takže problém je vyriešený. Po výmene evap ventilu sa to trochu skludnilo ale len na chvíľku. Nový soft tiež len na chvíľu. Do toho všetkého im začal tiecť olej cez zadný simering na spojku. Tú som vymenil (bez zotrváku - bol ok) a už 2 týždne ide auto ako nové. Takže buď je niekde seknuty kábel okolo štartéru, alebo som naučený poriadne očistiť hlavnú kostru nad štartérom aj +ko na nom a pomohlo to. 😉
  2. Po nahratí nového softu sa už chyba motora neukázala, čo sa týka zlej zmesi. Otáčky ale lietajú ako predtým. V chybách už "len" vinechávanie valcov a vysoký volnobeh za tepla.
  3. Ďakujem Rayx, po výmene Eboxu už sahara funguje a EVAP ventil skludnil volnobeh. Ale keď po studenom štarte nechám zohriať kat (kope do sedačky) potom sa idem voziť je všetko ok. Ak za studena naštartujem a hned idem bez ohladu na kat tak naskočí chyba motora - bohatá zmes Posledná vec, otáčky neskáču ale keď sa rozbehnem a dám neutrál nech sa auto gúla lietajú až po 2000, akonáhle zastavím klesnú a neskáču. - SOFTWARE?? Ďakujem.
  4. Takže večer auto išlo a ráno už nie. Prvýkrát mi po chvílke volnobehu naskákali chyby spalovania na všetkých valcoch a rozhodilo to readiness oxigen senzor, kat, evap a stále idú pomaly vetráky. Pôjdem s tým so Škodovky nech pozrú mapy a potom ma čaká asi komplet kabeláž. Ešte mám jednu otázku. Pole 139, mám tam teplotu myslím že motora -49°C. Pri tom teploty vody, oleja a nasávaného aj vonkajšieho vzduchu sú ok. Je to niečo čo auto neobsahuje preto taká teplota? Ďakujem.
  5. Problém začal asi 2 mes dozadu ale nemajú ho dlho. Už som na tom robil výmeny nejakého spotrebného materiálu a vždy dign. čistá. Sviečky čierne a všetky suché aj piesty. Áno kanál 115, pole 3 a 4. Ešte ma napadlo, nájdem kolko píše snímač nadmorskej výšky na riadiačke. Kamoša raz pekne precvičil. Dnes som to poskladal a prebehol. Do Readiness skočil problém odvetrania nádrže ale v závadách nič. Za tú chvýlu čo som na to mal mi nešlo spustiť základné nastavenie EVAP, neviem aký bol problém. Otvoril som nádrž a vzduch núter nevbehol tak uvidíme. Zajtra sa tomu povenujem. Inak tlak
  6. Má to 220 tkm a olej kočka nedolievala 10 tkm a bol medzi riskami. Sedlá ventilov sú ok a žiadnu chybu už nepíše ani P3138. Piny skontrolované snáď všade. Podozrivé mi prídu merané hodnoty pri zohriatom motore. - snímač tlaku v sacom ukazuje 950 po pridaní plynu cez 1000 pritom požadovaný tlak je cca 450 tak ma to možno zbytočne stále ťahá k falošnému vzduchu. Hodnota sa nezmení aj keď motor ustálim vyžšie vedenými spôsobmi. - váha vzduchu merá 3-6 g/s či čoho, pri ustálenom 1,3 - škrtiaca 4-7 % pri ustálenom 0,5-0,0 Po odpojení a propojení lambdy alebo škrtiacej ab
  7. ...takže problém stále pretrváva, naposledy som dal skontrolovať starnutie lambdy čo vypísalo B1-S2-OK, ale do závad skočila chybná lambda, zmes príliš chudá a motor sa ukludnil. Keď som chybu vymazal začal znovu vynechávať. To isté urobí váha vzduchu, odpojím ju, motor ešte viac zatrasie pustia sa vetráky, napojím ju a po chvílke sa motor ukludní. Vymažem chybu a začne vynechávať. Vie mi prosím niekto poradiť, lebo sa mi už zdá že sa tu bavím sám so sebou.. Zatial som vymenil rozvody, odlučovač oleja, sviečky, snímač na klapkách, skúšal som druhý snímač tlaku v sacom, váhu vzduchu, lambd
  8. Zdravím vás, vie mi niekto prosím poradiť na kolko % má byť otvorená škrtiaca klapka na volnobehu? Motor 1.8 tsi BZB. Ďakujem.
  9. Zdravím, poprosím vás o radu alebo o uistenie ohladom motora BZB. Všetko sa deje bez ohladu na prevádzkovú teplotu. Počas jazdy všetko ok, akurát na volnobehu katastrofa. Vynecháva jeden valec, ale stále iný popritom striela do sania a motor sa snaží udržať čiže si pridá už keď skoro zdochne. Sviečky hádžu peknú iskru len sú velmi zadymené. Škrtiaca mi ide na diagn. za plynom od 4-100% po nastartovní drží 6-7%. Podtlakové ovládanie na klapky funguje a snímač na ich konci ide s klapkami. Menil som zatial odlučovač oleja. Pri naštartovaní a nejakom čase volnobehu nabehne len chyba P3138 - 000 -
×
×
  • Create New...