Jump to content

Unclesamy

Uživatelé
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Unclesamy's Achievements

0

Reputation

  1. Díky za přijetí, taky doufám, že ještě pár desetiletí 😄 vydrží 😉 Mrknul bych na tvou Octu ale za boha nevím, jak se k tomu proklikat... nemůžu najít to propojení uživatelův profil-auto 😞
  2. Zdrávas fórumáci, příhazují pár žblebtů o mé 1.8T AGU z roku 2000 bez výkonových úprav Auto koupeno před lety od prvního majitele když mělo těsně pod 100 000km. Teď má lehce přes 200tkm. Jak a za kolik to jezdí? Od dne jedna si píšu deník spotřeby a oprav čili asi tak: Spotřeba se dá držet při normální jízdě ve městě a po okreskách na nějakých 8,4 až 9,5 litrech v průběhu celého roku. Já jsem prasopes, teda jezdím svižně jsem chtěl napsat, takže u mě kolem těch devíti, když to řídí máma, tak těch 8 mimo město není problém. Nebo taky 90-100km/h tacho na dálnici do Brna znamená cca 6,3, naháněčka s něčím 160+ po cestě zpátky může udělat i 12l+ na sto. Mě osobně se nejvíce líbí 2 a 3 převodový stupeň, protože dát na dvojku přes kilo a 3ku k 160km/h jsem moc "chalupářských aut" neviděl. Jasně kratší dvojka by asi snížila čas ale to mi nevadí, vím že mi dneska už ledacos v přímce může ujet ale musí se stále snažit. 😉 Na 4ku se dostaneme k 195km/h tacho a těch 225km/h tacho to při troše snahy a dosti prostoru dá.. Sere se? Možná některé zklamu ale moje zkušenost je, že auto je dost spolehlivé vzhledem k tomu, jak s ním jezdím. Když bych měl vypíchnout nějaké špeky tak nemám co ale: Při 140tkm se ukázalo, že vodní pumpa měněná s rozvody ve 115tkm teče Při 150tkm jsem nechal měnit ABS řídící jednotku, protože při prudkém brzdění se zasekávaly kola a ani po puštění pedálu auto nepřestalo brzdit, takže se mi stalo, že jsem někoho předjel, pak to zašláp o půl kiláku dál na vjezdu do vesnice a dotyčný mě zase objel, protože jsem stál jak trotl na zastávce, protože auto zabrzdilo do nuly a pak se s ním dalo zase jet Běžně co 30-40tkm se mění něco na podvozku typu čepy, tyč řízení, silentbloky atd. Blbly blinkry - vrakáč a výměna spínače "červený trojúhelník" na palubovce, přestal jít centrál, takže výměna mikrospínačů Olej měním po 15tkm nebo po zimě, 5W40 a s proplachem motoru, svíčky zásadně Bosch F7LTC 101000051AA Podvozek a kola Nehodlám snižovat - jsem rád, že můžu s autem třeba na kopec za městem s mladou, aniž bych jí musel vysazovat kvůli o pravděpodobně o chvíli později uraženému šroubu od vany nebo urvanému výfuku Kola jsou standart 195/65 R15 - protože občas vymetu nějakou díru a nechci řešit cvaklé pneu nebo ohlý ráfek a navíc ty balony pěkně ukazujou, kdy už to začínám přehánět a asi i díky nim ještě pořád žiju. Papuče dávám Continental ContipremiumContact a na zimu Conti TS860 a jsem spokojen. Ono stejně jako každá jiná jedničková Octa to na sněhu hrabe a nic nedělá, proti tomu je moje Audi 80 taky předohrab zlatá Tuning? Nerozdýchal jsem "příplatkový tovární soundsystém s 8-mi reproduktory" takže: Vytlumené dveře AnticorG, kroužky a Gladen 165 ve dveřích, MacAudio do plastů vedle plata dozadu, Kenwood rádio s USB a zeleným podsvícením, v kufru Gladen RS10 sub v ozvučnici z 2kové Octavky a cca 200W zesák Audio system - šlo mi o to, aby zůstala zachována praktičnost ale taky ať to má nějaký zvuk a to teda teď už má B-) Samozřejmě bych snesl lepší brzdy a vyšší výkon ale: Kvůli brzdám z RS, čili 288mm na 312mm, bych musel dát R16 kola a to kašlu Výkon by šel určitě zvednout ale proč drtit komponenty, které se zatím nekazí a přitom auto hravě jede dost ilegálními rychlostmi... Budoucnost a plány? Zestárneme spolu ❤️😉
  3. Nabízím k prodeji Octavii 1.9 TDi 66kW, motor AGR, rok výroby 2000, najeto cca 280000km s tažným, EKO zaplaceno. Motorově/převodovkově/spojkově zcela v pořádku, na vyžádání mohu poslat video z jízdy točené 19. 11. 2020, měněny rozvody před cca 30tkm/3 lety, spojka dělána 2016. Spotřeba reálně cca 5 a méně litrů, s vozíkem nebo svižnějším tempem 6 litrů. Dodělán couvací senzor.Na obrázcích je vidět menší nájezd ale když jsem kupoval, tak pán říkal, že měnil budíky a servis mu tam nenastavil reálnou hodnotu, tedy o cca 80 tkm více.Auto mám 9 let jako pracovní, tomu odpovídá stav – karoserie místy koroduje (prahy, dveře, kufr), místy stopy po oděrkách, na střeše se loupe průhledná vrstva laku, viz foto. Co se řízení týče, nic netříská, neskáče. Okna jsou na švihadla, nepokazí se, v autě je funkční zámek řadičky Construct, rádio hraje, klima není.Důvod prodeje: prošlá technická 12. 11. 2020, zakoupil jsem větší auto na stavbu a dvě pracovní nechci živit.Podstatné info:Brzdy potřebují vyměnit hlavní brzdový válec, měněna vývěva v hodnotě cca 3000kč, auto sice normálně brzdí ale někdy mu ztuhne pedál a účinek se sníží – nutno zašlápnout silou.Auto má šíbr ale ten blbne a neměl by se otevíratPlechy podvozku a prahy už mají nejlepší za sebou, auto nutno zvedat za nápravyKape z pod motoru, olej během intervalu výměny cca 15000 není třeba dolévat nebo max 0,5 litruNabídka je určena zájemcům, kteří ví, že 20 let staré auto potřebuje občas nějakou péči a výměnou dostanou legendární motor v dobrém stavu, který i dnes bez problémů překoná rychlost 170km/h a přitom má i z dnešního pohledu minimální spotřebu, na autě není nic, co by se nedalo vyřešit.Auto je momentálně na letních pneu Hankook 205/55 R16 (zapsáno v TP), přidám i zimní pneu Continental 195/65 R15 s disky a cca 5+mm vzorku.Při rozumném jednání možná sleva, přepis nutný. Vážní zájemci pište zprávy.
×
×
  • Create New...