Jump to content

Prodám auta


PRAVIDLA SEKCE BAZAR ! - SLEDUJTE TAKÉ BLACKLIST AŤ NENALETÍTE PODVODNÍKŮM !

1. Označování nadpisu inzerátu
Dodržujte označení inzerátů, obzvláště popis o jakou generaci vozu se jedná (OI, OII...apod)

(OI) - OCTAVIA I
(OII) - OCTAVIA II
(FAV) - FAVORIT
(FEL) - FELICIA
(FI) - FABIA I
(FII) - FABIA II
(SI) - SUPERB I
(SII) - SUPERB II
(ROOM) - ROOMSTER
(Y) - YETI
(UNI) - UNIVERZALNI DILY
(OT) - VECI KTERE JSOU TAK ZVLASTNI ZE NIKAM NEZAPADNOU

2. Obsah inzerátu

Dbejte plnohodnotného popisu + FOTO (POVINNÉ PRO PRODEJ VOZŮ A DISKŮ). V případě prodeje vozidel uveďte taky aktuální stav km a informaci o servisní knížce.

Pokud budete přidávat do inzerátu obrázky, vkládejte je vždy editací do prvního příspěvku. To samé platí o psaní aktuálního počtu kusů. Každý inzerát musí obsahovat cenu prodávaného zboží a informaci o způsobu kontaktu - SZ, email, nebo telefon. V inzerátu musí být taky uvedena informace, zda li je zboží zasíláno poštou, nebo k vyzvednutí osobně. V případe osobního vyzvednutí musí být uvedena lokalita (město, nebo alespoň okres)!

Je zakázáno uvádět inzeráty pouze ve formě odkazu na externí servery - například Ebay, Aukro apod. Pokud chcete upozornit na podobny inzerat ostatni a nejste prodejce, ucinte tak v prislusne sekci a ne v Bazaru

3. UPování inzerátů

UPováním se rozumí zvýrazňování inzerátu během jeho trvání - přidáním příspěvku "Stále aktuální" apod.

POVOLENO MAXIMÁLNĚ JEDNOU ZA 5 DNÍ

počítání dnů:

1) 20.7.2009 podání inzerátu nebo UP.
2) 21.7.2009
3) 22.7.2009
4) 23.7.2009
5) 24.7.2009 - pátý den. V těchto pěti dnech již UPnuto bylo. UP možný následující den
6) 25.7.2009 - UP-nutí bez postihu

Pokud člen bude přidávat do tématu obrázky nebo počet kusů jako nový příspěvek, je to považováno za UPování inzerátu. Dle možností vkládejte všechny relevantní údaje do původního t.j. prvního příspěvku.

4. Ukončení inzerce

Každý člen je povinen napsat po skončení platnosti inzerátu moderátorovi o smazání inzerátu, přes soukromou zprávu (SZ) s odkazem na příslušný inzerát, případně do inzerátu vložit nový příspěvek s textem "Prodáno". Inzerát je po skončení uzamčen a přesunut do sekce "Prodáno".

Pokud není inzerát aktualizován po dobu 90 dní od posledního příspěvku dojde k jeho automatickému smazání.


5. Komerční inzerce - podmínky

a/ Pokud jste firma a chcete zveřejnit inzerát komerčního charakteru, vložte ho do sekce STÁLÉ NABÍDKY
b/ Váš inzerát bude schválen pouze v případě, že nabídnete ve svém e-shopu, kamenném obchodě, nebo jakékoli provozovně slevu pro členy OctaviaClubu - NA KOMERČNÍ INZERÁT S TRVALOU NABÍDKOU SE VZTAHUJE POPLATEK 199Kč / rok (všechny své produkty uvádějte v 1 tématu a nezakládejte deset inzerátů - neplatí pro autobazary) - peníze jsou určeny na provoz fóra, jeho aktualizace a vylepšení.
c/ Inzeráty autobazarů jsou také počítány jako komerční a vztahuje se na jejich inzeráty poplatek (tzn. jeden vůz = 50 Kč)

6. Omezení

a/ Zboží z nekalé činnosti není na tomto fóru podporováno a inzeráty, u kterých bude tato skutečnost zjištěna čeká smazání a uživatele potrestání. Administrátoři a správci tohoto fóra nejsou za takové inzeráty odpovědní.
b/ Omezte komentáře k inzerátům na nejmenší možnou míru - například doplňující otázky apod. Pokud máte o zboží zájem kontaktujte prodejce výhradně přes Soukromou Zprávu, email, ICQ apod. Nevypisujte příspěvky typu: "Máš SZ, máš email." apod.
c/ Omezení počtu inzerátů na 1 uživatele - pokud prodáváte vícero věcí na jeden model, snažte se založit 1 téma, kde budou všechny díly vyjmenované podle pravidel, nezakládejte v rámci fairplay více než 5 témat. Příkladem budiž rozprodávání dílů z jednoho vozu po bouračce apod.

V bazaru samozřejmě platí globální Pravidla Fóra OctaviaClub.cz


88 topics in this forum

  1. VW Arteon 1,5 TSi DSG,CZ

    • 0 replies
    • 66 views
    • 0 replies
    • 115 views
    • 0 replies
    • 437 views
  2. prodáno-smazat

    • 0 replies
    • 633 views
  3. prodáno-smazat

    • 0 replies
    • 560 views
    • 2 replies
    • 603 views
    • 1 reply
    • 473 views
    • 0 replies
    • 511 views
    • 0 replies
    • 567 views
    • 0 replies
    • 571 views
  4. Octavia 3 1.4 TSI 103kw

    • 2 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 839 views
    • 1 reply
    • 895 views
    • 0 replies
    • 1.3k views
    • 0 replies
    • 691 views
    • 0 replies
    • 1.2k views
  5. GOLF R

    • 1 reply
    • 1.3k views
    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 3.3k views
    • 2 replies
    • 2.2k views
    • 0 replies
    • 1.4k views
  6. (S3) - SUPERB III

    • 3 replies
    • 1.1k views
    • 2 replies
    • 2.3k views
    • 1 reply
    • 957 views
    • 1 reply
    • 1k views
    • 0 replies
    • 889 views
  7. Octavia II facelift

    • 0 replies
    • 1.3k views
    • 1 reply
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 1.4k views
  8. Octavia II 1,6 TDi CR

    • 0 replies
    • 809 views
    • 0 replies
    • 1.1k views
  9. Octavia I - sedan

    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 1.1k views
    • 0 replies
    • 1.2k views
  10. OCT2 FL 4x4 2.0TDI 2010

    • 0 replies
    • 1.3k views
  11. Octavia 1999

    • 3 replies
    • 1k views
    • 0 replies
    • 1.7k views
    • 0 replies
    • 1.6k views
    • 0 replies
    • 982 views
    • 3 replies
    • 1.6k views
  • Příspěvky

    • mám Octavia III sedan. Neví někdo o motorku zadního stěrače? Koupil jsem u Autodoc, ale nesedí tam ty díry pro montáž. Dnes jsem ho vracel, Byl asi na jiný typ O III. Potřeboval bych ten na foto 
    • Jestli je tam původní čerpadlo, tak bych hádal, že bude za zenitem. Moje ztratilo výkon po 150 tisících a 10 letech provozu. Jakmile bylo pod 1/4 nádrže, tak prvně to chytlo na 2-3 válce, druhý start v pohodě a při jízdě vše v pořádku. Po výměně čerpadla bylo po problému. U těchto motorů po tolika letech bych prvotně šel svíčky, cívky, čerpadlo (je nuné změřit tlak) a podtlaky (tam se ale spíše volnoběh hádá, než že by to vyloženě zdechlo) s odvětráním (většinou mizí olej - kromě hadic odchází i oba ventily). Klasické tlakové hadice kolem motoru moc neodcházejí. Klapka většinou způsobuje hrubší volnoběh. Čidla většinou neodchází tak, že to nenastartuje, navíc většinou problém hlásí VAG nebo se dají vypozorovat špatné hodnoty přes VAG. Závady bych nenazval, že to na ně vyloženě trpí, jen jsou to už přes 20 let staré motory. S podtlaky jsem problém nikdy neměl a ani jsem v okolí s tím nikoho nezažil. Odvětrání je jiná pohádka, ale 1.8T produkuje docela dost toho svinstva, co odvětárním prochází (je to mimo jiné směs oleje a paliva) a to je celkem agresivní, takže to ty hadice a ventily časem poškodí.
    • Ahoj rádio se mi na maxidotu nezobrazuje, řekl bych že žádné neoriginální rádio to neumí místo toho mám Maxi-k co se mi zobrazuje místo rádia 
×
×
  • Create New...