Přejít na obsah

dobredal

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

dobredal's Achievements

0

Popularita

  1. Tak čaute,téma síce bez odpovede ale napíšem to sem ak by to niekomu pomohlo.Problém s otáčkami a kontrolkou oleja sa zdá (už dva týždne) vyriešený. Takže postupne: Budíky prepájkované-nepomohlo. Úplnou náhodou sme zistili,že sa to deje vždy keď prší/umýva sa auto. Tá kontrolka oleja svietila na červeno,bol to spínač tlaku oleja.Šiel som po kabeláži čidla tlaku oleja,komplet poprezváňal,rozopol,vyčistil všetky konektory od spínača až po budíky. Snímač otáčok má káblovanie pod torpédom,v oddeľovacom priestore.Tu boli samozrejme upchaté odtokové kanáliky,všetko vlhké miestami za tie roky až bahno--všetko vyčistené,osušené,prekontrolované.Pod čiernym deklom kde sú ukryté svorkovnice bolo sucho,napriek tomu porozopínané všetko,prečistené. Pomohlo- otáčky fungujú,tlak oleja takisto-téma vyriešená.
  2. Ahojte,neviem či to zaradiť k padajúcim ručičkám.Otec má 1kovú octaviu ročník 98. 1.9tdi 66kw. Už pár rokov mu ukazuje nereálnu spotrebu ca 55l a osciluje to pár litrov okolo tohto čísla.Primerná je 99.9l. V podstate to doteraz neriešil,no viem že kódovanie prístrojovky je v poriadku.Asi pred mesiacom mu začala svietiť kontrolka oleja ( už si niesom istý aká farba) vymenené aj čidlo tlaku oleja a hladiny oleja,prestalo to.Pred pár dňami mu prestala ukazovať ručička otáčkomera.V jeden moment začala na pár sekúnd blikať opäť kontrolka oleja ale ručička otáčkomera začala normálne ukazovať.Po odstavení ručička otáčkomera už znova neukazuje,ale ani nepíska olej.VAG nehlási žiadne chyby,ani motor ani prístrojovka.Pri akčných členoch ručička funguje.Bude problém v budíkoch,treba ich vybrať a prepájkovať? Alebo ísť po kabeláži? Prípadne nejaké iné rady?
×
×
  • Vytvořit...