Přejít na obsah

ptk

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Zájmy
    vetetrány, youngtimery, renovácie, decent stance tuning
  • Auto
    Octavia I

ptk's Achievements

0

Popularita

  1. Pani vzdavam to.nic nepomaha,nikto nevie a rady typu prekruzkuj,znovu vymen lambdy, vyskusaj iny katalyzator a podobne su sice fajn,ale od februara kedy problem s emisnou zacal to auto stalo uz trojnasobok svojej hodnoty a aj tak som sa nikam nepohol. a emisnu mi teraz nikto nikde nespravi ziadno. takze auto bude asi osklbane,rozpredane a zosrotovane.uz som bohuzial zufaly a bez penazi. kupim si 1.2HTP alebo budem chodit busom,uz mi je to jedno...
  2. Tak regulátor nepomohol. preventívne sa ešte raz prekontrolovali všetky podtlakové vetvy. všetko OK. známy čo má rovnaký problém na 1.6 octavii pomenil tiež všetko ako ja, dokonca motor prekrúžkoval a problém zostal. on ide cestou ,,druhé kolo,, - objednáva všetko znovu - iné značky - katalyzátor, lambdy.... môj druhý radca vraví - kašli na to. motor nezničíš, lambdy nezničíš, emisnú treba dajako spraviť a o auto sa neboj tak neviem, mne sa ani jedna z možností nepáči, len už nemám silu/čas/zdroje na to to riešiť. stavám dom a byť pod autom v noci už ma nebaví. nešlo mi len o emisnú, bál som sa o auto. neni to 10% ani dvojnásobok, je to až 10násobok dovolenej hodnoty a toho som sa bál. Aby som si kvôli nejakej prkotine za pár eur neodpísal motor. patrik mi číta myšlienky - idem ešte opäť skúšať diagnostiku, sledovať opäť dokola hodnoty snímačov a podobne.... hlavne teplotu. 😉
  3. vedenie sekundáru aj odvetranie motora som mal už rozobraté aj kvoli čisteniu. tesnosti som preveroval ako aj funkcie jednotlivých ventilov. aj správnosť zapojenia (dielenská príručka = strašne dobrá vec) zatial som stavil na ten regulátor tlaku paliva. neviem ho zmerať, tak som ho rovno objednal. a ako pise Ladik - chod motora je super, ziadne kolisanie, ani po zohriati, tlak sa nestraca, auto nedymi, nezere olej - co potvrdzuje aj emisna - vsetko OK, len je to bohate. kazdopadne dakujem za kazdy typ, tesi ma, ze preplnovana komunita funguje aspon ako Virt pre nas starych skodovakov a ze sa tu este ktosi tomu rozumie, lebo prides do servisu a vidis ze technik nevie, lebo to neni 1.9 TDi ani SDi tak radšej povie, že to sú naho*no motory...
  4. ok diky za radu aj hodnoty. kedze ma uz nenapada nic ine, skusim este toto preverit. len uz dostavam pocit, ze motor a jeho prislusenstvo bude zachvilu postavane komplet z novych dielov, rozpocet prekonany a problem zostava =D palivo stare nemam, no pri starych skodovkach riesim dost casto poskodenie plastovych palivovych hadic - auta mi dost stoja, malo jazdim, a po ,,degradovani,, paliv na E10 normu je v benzine viac biozloziek, ktore nemaju radi dlhe stane a sposobuju usadanie castic a naleptavanie hadic. dokaze mi to komplet zalepit karburator, plavak, klapku... okrem aditiva nahradzujuce olovo pouzivam este VIF aditiv, ktory by mal biozlozku benzinu ciastocne odburavat. v dnesnej dobe zivit takto stare auto je docela boj. a teraz mi este komplikuje zivot aj toto ,,dialy,, 1.8T AUQ (3 mesiace prepadnuta emisna a furt som na to neprisiel)
  5. vidis, to ma napriklad nenapadlo. palivovy filter som samozrejme menil, ale cerpadlu som sa nevenoval. na 95% bude seriove, ale ci je spravne funkcne netusim. ako by sa to dalo zmerat? nesleduje si to napr. nejaky snimac na diagnostike? no myslim ze v takom pripade by mi diagnostika hlasila P2293 alebo daco podobne.
  6. Zdravím páni, som Škodovkár, ale venujem sa skôr na modelom s motorom vzadu no chcel som zažiť aj povestné 1.8T 132kW a kúpil som si RS. motor sériový, diely sériové, soft sériový, jednotka pasuje.... problém nastal po emisnej, kde technik namiesto povolenej hodnoty CO 0,3 nameral 5,27 a teda aj vyššie HC. postupoval som logicky: - diagnostika (len chyba tempomatu a ventilu sekundárneho vzduchu, ale tam všetky členy fungujú a systém tesní, len za chodu to nefunguje) ale teoreticky nič čo by sa týkalo bohatosti - výmena výfuku - nový stredný tlmič, nový katalyzátor, nové lambdy - výfuk komplet tesní, lambdy fungujú tak ako majú - výmena snímačov teploty a termostatu (aby motor nedobohacoval kvôli chybnému meraniu teploty) - trisky po ultrazvuku (tesnia a typovo sú to štandartné Bosche pre tento typ motora - klapka pretesňovaná a nastavovaná cez diag. ale tou to nie je, lebo motor ide famózne - nekolíšu otáčky, nepadá výkon, neni hlučný, super volnobeh, nedymí, nežere olej... nič, len je to bohaté. - preverovaný soft, boli tam dáke zásahy, ale ani po nahratí sériového programu žiadna zmena po výmene katalyzátora hodnoty CO klesli na 3,0 no stále je to 10násobok!!! keby je to 10% neriešim, ale 10x musí byť predsa nejaký zádrhel. Zatial som nenašiel nikoho kto by sa tomu trochu rozumel alebo mi vedel poradiť. tak skúšam tu. narazil som akurát na človeka čo rieši ten istý problém u inej motorizácie a tiež nevie ako dalej a nepomohlo ani prekrúžkovanie. preto by som čakal, že to bude niečo ,,bežné,, s čím už niekto mal skúsenosť. vedel by ma niekto z vás nasmerovať? v mojom zúfalom stave každá rada dobrá... Peter
×
×
  • Vytvořit...