Přejít na obsah

JiriHosic

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

JiriHosic's Achievements

0

Popularita

  1. Myslíte toto? 16:30:06 Group 003 4.6 bar Coolant Pressure To jsem googlil (možná špatně), že by měl být +- správný tlak naplněné klimy vzhledem k okolní teplotě při vypnutém motoru a klimy. Měl by stoupat při běhu motoru a klimy. (?) Snímače jsou všechny ok, některé nové, klima je naplněna - odsána a znovy naplněna. Kompresor spojku přetřiženu nemá. Fyzicky, ani podle vcds (osa se točí, ukazuje otáčky kompresoru).
  2. Čistě teoreticky, je možné, že by mohlo být KO i něco jiného? Např. expanzní ventil? Nebo ten by měl za následek naopak vysoký tlak chladiva (zasekly uzavreny), nebo naopak klima by chladila, ale málo (zasekly otevřený)?
  3. 0.0 Compressor Shut-Off Code je zřejmě to co myslíš, a to podle VCDS znamená, že kompresor jede - zda teda neco v nem uvnitr funguje, to se asi nedozvim. Pokud jsem měl nějaký věci v systému rozbité (např to čidlo) tak mi to psalo kod, kvuli cemu kompresor nejede. j
  4. Ahoj, mám dotaz - není to sice O2, ale máme sposty věcí společných - Touran 2003 1.9 77kw bez DPF (motor AVQ) Nejde mi klima, nechladí to. Naplněná, všechny chybující části vyměněny (čidlo G65), konektor na kompresoru, větráky chladiče. Klapky všechny funkční. Dostávám na volnoběh tyhle hodnoty (venku cca 14 stupňů), co je tam špatně? Je možné, že přímo kompresor? Testování toho N280 ventilu ukáže proud 0,5A Address 08: Auto HVAC (1T0 907 044 S) 16:30:06 Group 001: General 0.0 Compressor Shut-Off Code 900 /min Engine Speed 0.0 km/h Vehicle Speed 00:00 Standing Time 16:30:06 Group 002: Compressor 0.690 A Compressor Current (actual) 0.700 A Compressor Current (specified) 1100 /min Compressor Rotations 1.2 Nm Compressor Load 16:30:06 Group 003 4.6 bar Coolant Pressure 9.6 % Radiator Fan Activation (actual) 0.0 % Radiator Fan Activation (spec.) OFF Engine Speed (increase)
×
×
  • Vytvořit...