Jump to content

Šváb

Uživatelé
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální
  1. Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování m
  2. Zdravím všechny, mám Octavii II FL, 1.6 TDi CR 77kW, r.v. 2013, najeto cca 93.000km. Do teď sloužila naprosto bez problémů, pravidelně servisovaná. Ale teď mi po delší jízdě udělala to, že z ničeho nic začala cukat, úplně ztratila výkon, rozblikala se kontrolka žhavení a rozsvítila se kontrolka motoru. Nechal jsem se dotáhnout domů, tam mi diagnostika hlásila závadu na vstřikovači na prvním válci. 9837 - Injector: Cylinder 1 (N30) P0201 00 [104] - Circuit Malfunction Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame:
  3. Tak jsem vyměnil čidlo teploty vody a zatím auto startuje normálně (klepu na dřevo) a ani v chybách ve VAGu se mi čidlo teploty neukazuje. Ale ukazuje se mi tam 00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky tak nevím - vyměnit ji, nechat zatím být? Je po ní?
  4. Tak jsem to konečně vyzkoušel a pokud pustím plyn se zařazeným kvaltem, tak okamžitá spotřeba hned padne na nulu.
  5. No lanko plynu se mi zdá takový spíš volnější, určitě není moc napnutý. Na tý kladce spíš klechtá. Jak má být správně napnutý? I při uvolněným pedálu má být jakoby lehce napnutý? Nebo jak? A kde se to napíná? Nebo že by to pravdu bylo jako od Microsoftu - při zvláštním chování prohlasí, že to není vada, ale vlastnost? 😀
  6. Tak už jsem to našel - ve VAGu je to skupina č. 019, uplně pravé pole. Sepnutí nebo rozepnutí spínače spojky ukazuje třetí pozice z prava - xxxxx1xx. Ale pozor - je to funkční jen když je nastartovanej motor, nestačí mít jen zapnutej klíček! To mě ze začátku zmátlo, protože to se potom ta hodnota nemění. Já jsem zjistil, že hodnota se mi správně mění, ale auto pořád cuká, takže tímhle to u mě není 🙁.
  7. Tak to se přiznám že jsem nezkoušel pozorovat, ale vyzkouším to. Já už jsem vyzkoušel kde co aby to neškubalo, ale bez úspěchu. To už i blbá felicie se v tomhle ohledu chová mnohem líp. A když jsem se tady dočetl, že by mohlo být spínačem, tak jsem zajásal. Jenže spínač je OK. A tak pátrám jak ověřit, že to informace ze spínače dorazí správně až do ECU. Nikdo neví, kde to v tom VAGu je? Je to tam vůbec?
  8. Ano, mám předface a spínač opravdu mám. Taky jsem byl zmaten tak jsem se šel podívat přímo do auta a je tam. Jak je píše Konny, je přímo nad spojkovým pedálem. Mě to takto cuká pořád :-( Odpojil jsem konektor a "propípnul" jsem spínač ohmmetrem a je OK. Spíná i rozepíná jak má. Nevěděl by někdo kde to uvidím v tom VAGu? Díky.
  9. Omlouvám se, že oprašuju tohle téma po tak dlouhé době. Řeším tenhle problém už nějakou dobu, všichni mi tvrdí, že to řešit nemám, že je to normální. Ale mě se to nelíbí. Až tady jsem se dočetl, že by to mohl být spínač spojky. Spínač jsem fyzicky proměřil ohmmetrem a zdá se, že funguje správně. Abych ale prověřil celou cestu signálu do řídicí jednotky, potřeboval bych vědět, ve které položce ve VAGu uvidím stav tohoto spínače (a udajně i spínače brzdového pedálu) jak je čte ŘJ? Někde jsem se dočetl, že je to skupina 006, tam já ale mám otáčky, teplotu, lambda faktor atd. Projel jsem snad všec
  10. Zdravím všechny ve spolek, mám Octavii 1,6 MPi, 74kW, AKL, r.v. 98 a mám s ní následující problém - někdy se stane, že po normálním úspěšném nastartování motor po asi 10s zhasne a následně nejde nastartovat. Podaří se až po několika dlouhých pokusech. Také se mi párkrát stalo, že jsem nastartoval normálně, ale po chvilce mi samy od sebe vyletěly volnoběžné otáčky někam ke 3.000, nereagovalo to na plyn a po chvilce se to vrátilo zpět k normálu. Diagnostika ukazovala 00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky 00525 - Sonda lambda (G39) 27-00 -
×
×
  • Create New...