Přejít na obsah

Šváb

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Šváb's Achievements

0

Popularita

  1. Tak potvrzuju, že je tam TORX 20. Jenže to mám tak omletý, že je bez šance to tím TORXem povolit - lehce zaberu a hned to přeskočí. Zkoušel jsem tam navalit ten TORX 25, ale ten tam zase nenarvu. Fakt nevím, jak to povolit. Napadlo mě v tom šroubu udělat drážku a povolit to plochým šroubovákem. Jenže se k němu nijak nedostanu 😟. A mlátit do toho nějak moc kladivem nechci ať to nezničím úplně. Nikdo se s tímhle nesetkal? Nemá někdo nějakou fintu? Přece to kvůli blbýmu šroubku nevzdám! 😠
  2. Nojo - namlátit. Ale co a jak abych to úplně nezničil a mohl to povolit. Přístup je tam minimální. 😒 A můžu tam pak dát nějaký jiný šroubek, řekněme třeba s křížovou hlavou? Nebo je to něco speciálního? Dá se kdyžtak koupit? Někde jsem četl, že tenhle šroubek nelze úplně vyšroubovat - nevíte co je na tom pravdy?
  3. Zdravím všechny, budu pokračovat v tomhle vláknu abych nezakládal zbytečně nový. Potřebuju vyndat zámek z řidičovejch dveří. Četl jsem různý návody, v nich se píše - a čtu to i tady - že je nutný vyndat nejřív vložku a to tak, že se povolí ten šroubek pod gumičkou. Prý je to TORX 20 nebo 25. Jenže mě se ničím nedaří zabrat, nic mi tam nepasuje a když na to koukám tak mi to jako TORX nepřipadá. Udělal jsem fotku endoskopickou kamerkou (mizernou, takže i ta fotka nic moc). Nevíte někdo nabeton co je to zač a čím to povolit? Ještě mě napadlo že to mohl odrbat někdo, kdo se to pokoušel šroubovat přede mnou a takhle to dopadlo, ale fakt nevím. Co s tím v takovým případě? Díky za každou radu.
  4. Nedočkal jsem se žádné odpovědi tak něco doplním sám + jednu otázku: Nakonec se závada projevovala už hned po startu. Na vstřiku jsem naměřil odpor cca 600ohm místo 200k a nulovou kapacitu místo 6uF. Usoudil jsem, že vstřik je elektricky v háji a tak jsem koupil nový vstřik na škoda-díly a bez problémů jsem ho vyměnil sám podle videa uvedeného v mém předchozím příspěvku (které je ostatně i ve shodě s postupem popsaným v dílenské příručce, kterou jsem si stáhnul) a nakódoval jsem IMA nového vstřiku do ŘJ. Nastartoval jsem, projel jsem to cca 20km a chyba už se neprojevila, zvuk i chování motoru se mi zdá stejné jako před závadou. Auto jsem nechal zchladnout do druhého dne a pak jsem je za studena při volnoběhu napíchnul na diagnostiku. A tam jsem zjistil, že mi to hlásí na tom novém vstřiku hodně velkou zápornou odchylku kolem -2,5mg/stroke. A teď mám otázku - je to problém a případně co s tím? Jestli to správně chápu tak to znamená, že ŘJ musí ten vstřik "přiškrcovat" aby to správně běželo. Dočetl jsem se různé názory - že se řeší jen plusové odchylky, jinde že i toto je špatně, jinde že se řeší jen vzájemné odchylky jednotlivých válců atd. Takže nevím, kde je pravda a případně co s tím? Budu rád ža každou radu.
  5. Zdravím všechny, mám Octavii II FL, 1.6 TDi CR 77kW, r.v. 2013, najeto cca 93.000km. Do teď sloužila naprosto bez problémů, pravidelně servisovaná. Ale teď mi po delší jízdě udělala to, že z ničeho nic začala cukat, úplně ztratila výkon, rozblikala se kontrolka žhavení a rozsvítila se kontrolka motoru. Nechal jsem se dotáhnout domů, tam mi diagnostika hlásila závadu na vstřikovači na prvním válci. 9837 - Injector: Cylinder 1 (N30) P0201 00 [104] - Circuit Malfunction Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 93285 km Date: 2100.14.24 Time: 18:59:01 Poté, co auto cca dva dny stálo, jsem bez problémů nastartoval a když jsem různě přidával a tůroval, vše běželo dobře, při volnoběhu byly hodnoty odchylek vstřikovačů a napětí na nich na dignostice v pořádku (dle toho, co jsem vyčetl po různých fórech). Jel jsem to projet a po cca 2km se závada opakovala. Následující den v podstatě to samé. A teď mám tři otázky: 1) dá se z popsaného chování odhadnout, jestli je ten vstřikovač poškozenej stářím/usazeninama z nafty atd. nebo jestli jsou v něm špony z čerpadla a tak je nutný je vyměnit taky? (mimochodem ty ceny jsou strašidelný!). 2) pokud mi to auto pojede v podstatě na tři válce, můžu s ním takto pomale dojet do servisu (cca 25km)? Nezničím ten motor v tomto režimu úplně? 3) Má někdo zkušenost s výměnouu vstřikovače doma? Podle tohoto videa se to nezdá jako něco hroznýho https://www.youtube.com/watch?v=KGzuh6Xyf3E Automechanik sice nejsem, ale dost věcí si na autě zvládám udělat sám. Moc díky za každou radu Šváb
  6. Tak jsem vyměnil čidlo teploty vody a zatím auto startuje normálně (klepu na dřevo) a ani v chybách ve VAGu se mi čidlo teploty neukazuje. Ale ukazuje se mi tam 00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky tak nevím - vyměnit ji, nechat zatím být? Je po ní?
  7. Tak jsem to konečně vyzkoušel a pokud pustím plyn se zařazeným kvaltem, tak okamžitá spotřeba hned padne na nulu.
  8. No lanko plynu se mi zdá takový spíš volnější, určitě není moc napnutý. Na tý kladce spíš klechtá. Jak má být správně napnutý? I při uvolněným pedálu má být jakoby lehce napnutý? Nebo jak? A kde se to napíná? Nebo že by to pravdu bylo jako od Microsoftu - při zvláštním chování prohlasí, že to není vada, ale vlastnost? 😀
  9. Tak už jsem to našel - ve VAGu je to skupina č. 019, uplně pravé pole. Sepnutí nebo rozepnutí spínače spojky ukazuje třetí pozice z prava - xxxxx1xx. Ale pozor - je to funkční jen když je nastartovanej motor, nestačí mít jen zapnutej klíček! To mě ze začátku zmátlo, protože to se potom ta hodnota nemění. Já jsem zjistil, že hodnota se mi správně mění, ale auto pořád cuká, takže tímhle to u mě není 🙁.
  10. Tak to se přiznám že jsem nezkoušel pozorovat, ale vyzkouším to. Já už jsem vyzkoušel kde co aby to neškubalo, ale bez úspěchu. To už i blbá felicie se v tomhle ohledu chová mnohem líp. A když jsem se tady dočetl, že by mohlo být spínačem, tak jsem zajásal. Jenže spínač je OK. A tak pátrám jak ověřit, že to informace ze spínače dorazí správně až do ECU. Nikdo neví, kde to v tom VAGu je? Je to tam vůbec?
  11. Ano, mám předface a spínač opravdu mám. Taky jsem byl zmaten tak jsem se šel podívat přímo do auta a je tam. Jak je píše Konny, je přímo nad spojkovým pedálem. Mě to takto cuká pořád :-( Odpojil jsem konektor a "propípnul" jsem spínač ohmmetrem a je OK. Spíná i rozepíná jak má. Nevěděl by někdo kde to uvidím v tom VAGu? Díky.
  12. Omlouvám se, že oprašuju tohle téma po tak dlouhé době. Řeším tenhle problém už nějakou dobu, všichni mi tvrdí, že to řešit nemám, že je to normální. Ale mě se to nelíbí. Až tady jsem se dočetl, že by to mohl být spínač spojky. Spínač jsem fyzicky proměřil ohmmetrem a zdá se, že funguje správně. Abych ale prověřil celou cestu signálu do řídicí jednotky, potřeboval bych vědět, ve které položce ve VAGu uvidím stav tohoto spínače (a udajně i spínače brzdového pedálu) jak je čte ŘJ? Někde jsem se dočetl, že je to skupina 006, tam já ale mám otáčky, teplotu, lambda faktor atd. Projel jsem snad všechny skupiny, ale nikde jsem to nenašel. Mám Octavii 1,6 MPi, 74kW, AKL, r.v. 98, VAG 304 IHR. Díky za rady
  13. Zdravím všechny ve spolek, mám Octavii 1,6 MPi, 74kW, AKL, r.v. 98 a mám s ní následující problém - někdy se stane, že po normálním úspěšném nastartování motor po asi 10s zhasne a následně nejde nastartovat. Podaří se až po několika dlouhých pokusech. Také se mi párkrát stalo, že jsem nastartoval normálně, ale po chvilce mi samy od sebe vyletěly volnoběžné otáčky někam ke 3.000, nereagovalo to na plyn a po chvilce se to vrátilo zpět k normálu. Diagnostika ukazovala 00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky 00525 - Sonda lambda (G39) 27-00 - nesmyslny signal 00525 - Sonda lambda (G39) 05-10 - vstup otevren - Sporadicky 00522 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky 00537 - Regulace lambda 19-10 - spodni hodnota dorazu - Sporadicky Vyčistil jsem kontakty na snímači teploty, ale chyba vyskakuje pořád, tak jej vyměním. A teď mám konkrétní otázku - měřil jsem lambda sondu osciloskopem přímo na konektoru - výsledky jsou na přiložených fotkách (různá napěťová i časová měřítka). Podle těch průběhů je lambda vadná nebo ne? Měřeno při zahřátém motoru a při volnoběhu. Při zapnutém klíčku, ale stojícím motoru, je na lambdě ss napětí přesně 1,5V. Díky za posouzení a za rady
×
×
  • Vytvořit...