Přejít na obsah

huvet

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

huvet's Achievements

1

Popularita

  1. Samozřejmě i pro tuto motorizaci je převodovka atypická - zpátečka se řadí dozadu... Ještě je třeba podotknout, že nejen rychlost ukazuje míň (např. Při rychlosti 70 km/h ukazuje 55 km/h) ale i vzdálenost měří tachometr cca o 10 procent méně než je skutečnost.
  2. Jojo je to pravda, jízda je opravdu utrpením po městě to celkem jde, ale jak se vyjede z města na rovnou silnici je to konec 😃😃😃
  3. ŠKODA OCTAVIA LX 1,4 MPI/44KW objem motoru : 1397 ccm výkon motoru : 44 kW typ motoru : AMD (jedna z posledních evolucí legandárního Škodováckeho motoru OHV který byl poprvé použit v roce 1969 do modelu Škoda 1000 MB následně i v modelech 100/110 , 105/120/130/135/136 Favorit Felicia a Fabia ) převodovka : Škoda 14 K odvozná z modelu Felicia (jediná Octavia u které se řadí zpatečka „dozadu“) rok výroby : dle TP1999 (dle interního systému Škoda Auto a.s. vyrobeno 10.12.1998 jako jedno z prvních vozidel osazených tímto agregátem) uvedení do provozu : 25.02.2000 (cca rok na skladě u obchodníka ) – základní motorizace , pouze ve výbavovém stupni LX ( kola 175/80 R14 , bez centralního zamykaní , bez bočních ochraných lišt , čirá skla , bez mlhových světel , manuální stahovaní bočních oken , bez radia atd) cena 336.900 CZK – prodávno v období 04/1999 – 03/2001 dle písemné informace z archivu Škoda Auto a.s. vzniklo v uvedeném období pouze 727 kusů vozidel s touto motorizací ( tedy měně než například sedanů Škoda 135GL (1020 kusů)/136 GL (1631 kusů), nebo Škoda 1000 MBG (3287 kusů) které jsou již dnes považovaný díky nízkym počtům vyrobených kusů za raritní – V letech 1996-2010 vzniklo 1 442 126 vozidel Škoda Octavia první generace jedná se tedy o pouhých 0,05 % z produkce – dle dobového interního materiálu pro prodejce Škoda Auto a.s., který se také podařilo uchovat, měl tento model cílit na zájemce o Škodu Felicii , kteří místo bohaté výbavy , motorizace atd. preferovali nízkou cenu a o třídu větší vůz. – Dále se v archivech podařilo k tomuto modelu dohledat i dobové testy a prezentace z motoristických časopisů – ve skutečnosti absolutní prodejní propadák , především díky naprosto zoufalé akceleraci a pružnosti motoru , zrychlení z 0 na 100 km/v je tragikomických 18,5 s. – toto konkrétní vozidlo s původními okresními SPZ a dochovaným původním TP – najeto cca 185 tis Km – záměrem je uchovat tento svým způsobem kuriozní model v co nejpůvodnějším stavu jako budoucí youngtimer.
×
×
  • Vytvořit...