Jump to content

sirius1

Uživatelé
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální
  1. Včera jsem to rozebral celé a zjistil,že tam jsou odlišně vypadající vodící trny a ten spodní byl nepatrně ohnutý a trochu drhnul-neklouzal volně.Koupil jsem nový v Autokelly typ FK G087501 za 65kč.Namazal azasunul.Šel tam vsunout parádně jako do maminy.Po testovací jízdě stejné oteplení kola jako na druhé straně.Moc vám děkuji za rady a pomoc.Díky Mirda
  2. Kolíky namazány všechny.Jen spodní (strana co moc hřeje) ačkoliv namazán se zadrhával (jakoby někde nakonci ho něco drželo). Druhá strana (spolujezdce) to nedělá.Tam oba třeny pěkně "jezdí".Mirda
  3. Dnes jsem to udělal.Vše šlo dobře až na ty imbusy (u moji Octavky 1U2 byly zadní imbusy č.8).Nakonec po nastříkání WD40 a poklepání kladivem povolily.I ložisko šlo bez problémů sundat.Vyměnil jsem ten ochranný kryt a současně jsem dal oba nový kotouče a destičky od Deckermann.Pístík jsem dotlačil s otáčením profi-přípravkem.Nakonec po zkušební jízdě asi 10 km zjistil, že se moc hodně zahřívá zadní strana řidiče (levý zadní plechový kolo), nedal se tam udržet prst tak to pálilo.Druhá strana byla vlažná.V čem mám problém?Dík za každou radu.Mirda
  4. Hele chlapi jaký je tam potřeba imbuák?Myslím číslo.Údajně škodáci dávají šrouby na nestandartní čísla imbusů.Ne všechny jsou v běžné sadě.Díky Mirda
×
×
  • Create New...