Přejít na obsah

Strejdin

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Strejdin's Achievements

0

Popularita

  1. OK, dík za příspěvek, snad se ještě někdo ozve a bude mít i řešení 😄 . Dnes jsem zjistil, že mi to začalo dělat i při 3000 otáčkách a tak v podstatě zase vím že nic nevím. Ale těch 1800 otáček je jistých, tam se projevuje chyba absolutně nejčastěji.
  2. Ahoj, přidám se s prosbou o radu, mám Octavii 2003, 1.9 66KW. Při zátahu, nejčastěji v kopci a i při výjezdu ze zatáčky v cca 1800 a někdy taky v cca 3500 vynechá motor, auto sebou cukne ne jako když sundáš nohu z plynu, ale jako když si ťukneš o brzdu. Opravdu nikdy mimo tyto otáčky! Trpím problémem už pár let a stupňuje se to, tak už mám napozorováno. Servisuje mi auto kamarád, má dlouholetý servis se zkušenostmi, fakt fachman, ale už si taky neví "levné" rady. Na PC se to pořád ukazuje jako chyba hlavní vstřikovací trysky. Tou jsme začali (výměna za starší ale funkční), chvíli byl klid pak se to opakovalo. Bohužel se jim (kamarádovi) ten problém v té době nikdy nepodařilo nasimulovat, dělalo to tak 1x za týden. Teď už mi to dělá skoro každou jízdu, ale náhodně, přijedu ke kopci do serpentin a je to skoro jisté. Při posledním servisu se na to kamarád znovu zaměřil, zdálo se mu moc bublinek v palivové hadičce. Podařilo se mu i problém nasimulovat u něj při jízdách. Odpojil nádrž a jezdil na flašku a bylo "po problému". Tak rozdělal komplet palivový systém vyčistil zkontroloval a na cca 800 km bylo po problému, ale bohužel už cuká zase. Zřejmě to bude opravdu problém přísunu paliva, ale zaráží mě těch pravidelných 1800 a 3500 otáček, jinde si to necukne. Kamarád mi nabídl že motor projdou komplet, ale bude to stát čas a hlavně už úplně jiné peníze, jinak je motor cajk a dostává pravidelnou péči. Nechce se mi auto dávat na kompletní rozborku a dvoj nebo trojnásobit jeho hodnotu, přece jenom je to už 2003 a nebude věčně. Předem díky za váš názor, zdraví Tomáš.
  3. Ahoj, přidám se s podobným problémem k dotazu od Kasei. Mám Octavii 2003, 1.9 66KW sice v manualu, ale potíže velmi podobné. Při zátahu, nejčastěji v kopci a i při výjezdu ze zatáčky v cca 1800 a někdy taky v cca 3500 vynechá motor, auto sebou cukne ne jako když sundáš nohu z plynu, ale jako když si ťukneš o brzdu. Opravdu nikdy mimo tyto otáčky! Trpím problémem už pár let a stupňuje se to, tak už mám napozorováno. Servisuje mi auto kamarád, má dlouholetý servis se zkušenostmi, fakt fachman, ale už si taky neví "levné" rady. Na PC se to pořád ukazuje jako chyba hlavní vstřikovací trysky. Tou jsme začali (výměna za starší ale funkční), chvíli byl klid pak se to opakovalo. Bohužel se jim (kamarádovi) ten problém v té době nikdy nepodařilo nasimulovat, dělalo to tak 1x za týden. Teď už mi to dělá skoro každou jízdu, ale náhodně, přijedu ke kopci do serpentin a je to skoro jisté. Při posledním servisu se na to kamarád znovu zaměřil, zdálo se mu moc bublinek v palivové hadičce. Podařilo se mu i problém nasimulovat u něj při jízdách. Odpojil nádrž a jezdil na flašku a bylo "po problému". Tak rozdělal komplet palivový systém vyčistil zkontroloval a na cca 800 km bylo po problému, ale bohužel už cuká zase. Zřejmě to bude opravdu problém přísunu paliva, ale zaráží mě těch pravidelných 1800 a 3500 otáček, jinde si to necukne. Kamarád mi nabídl že motor projdou komplet, ale bude to stát čas a hlavně už úplně jiné peníze, jinak je motor cajk a dostává pravidelnou péči. Nechce se mi auto dávat na kompletní rozborku a dvoj nebo trojnásobit jeho hodnotu, přece jenom je to už 2003 a nebude věčně. Předem díky za váš názor, zdraví Tomáš.
×
×
  • Vytvořit...