Přejít na obsah

martin87

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

martin87's Achievements

0

Popularita

  1. Díky za info - to by též mohla být stopa 😉. Zkusil jsem to se studeným motorem - ihned po startu tam bylo cca 4.5l/hod asi po 15-20 sec až vypnul sytič a klesly otáčky tak 1.1 l/hod. Tedy prakticky stejně, jako u ohřátého motoru. Vyměním to čidlo teploty jak píšeš, třeba to pomůže. Jj, na menší "repas" podvozku jdu příští týden, auto plave jak parník, budou se měnit silentbloky a spojovací ramena vzadu - koukal jsem na ty pověstné šrouby a jeden je už vyměněný od předchozího majitele, druhý zatím ne, tam počítám s řezáním.
  2. Tak to máš oproti mně ještě "voňavku" 😉. Bohužel jsem neměl v posledních dnech úplně čas řešit auto, takže na diagnostiku jsem se ještě nedostal 😐. Ještě se zeptám na jednu věc - jakou máš u zahřátého motoru spotřebu na volnoběh? Já pokud vypnu klimu/topení i rádio, tak je to 0.9-1 l/h, s fukarem pak cca 1.2 l/h. Teď jezdím jen občas krátkou couračku po městě a spotřeba je 12-14 l dle pp, což je při aktuálních cenách benzínu celkem ranec🤑. Pořád si říkám, že to minimálně částečně způsobuje styl jízdy předchozího majitele a zakarbonovaný motor a mohlo by se to nějak spravit - začal jsem dávat VIF.
  3. Ahoj, díky za super postřehy! Četl jsem už dřív Tvé příspěvky a problémy se zdají být dost podobné. Čidlo teploty mě napadlo taky - teoreticky by to mohlo ovlivnit i tu vyšší spotřebu a hulení - ŘJ si myslí, že je motor studený a dávkuje palivo podle toho. Tak uvidíme co diagnostika... Ten zvuk řetězu mi tedy úplně nepřipomíná diesel, je to spíš takové cvakání a chrastění za chodu (v kabině není slyšet), které se zesílí při vyšším výkonu a o dost silnější zarachocení ihned po startu (to už vevnitř slyšet samozřejmě je 😁) - jde to přesně z toho místa, kde je řetěz. Snad to nebude přestavovač vačky, ten se mi zatím úplně měnit nechce 💰. Spíš jsem si všimnul poměrně hodně hlasitého syčení motoru - nevím jestli je to normální, nebo tam třeba něco netěsní. Koukal jsem na nějaká videa s tímhle motorem a zvuk se zdá být podobný, ale hlasitost fakt neodhadnu 😀. A ano, Haldex je s příštím olejem též v plánu. Jinak kolik máš najeto? Já cca 270 tis, takže chápu, že motor už je zkrátka dosti opotřebenej (řetěz je tam nejspíš původní). Pokud by mu ale pomohla nějaká "prkotina" typu výměna čidla, načaté hadice nebo vyčištění některého dílu, tak to pro něj rád udělám, aby mohl ještě chvíli sloužit 🙂.
  4. Zdravím, jsem zde nový a před nedávnem jsem se stal majitelem O2 2.0 FSI 4x4. Zatím moc najeto nemám, ale vypozoroval jsem tyto jevy: 1) Původní majitel měl dlouhodobou spotřebu lehce přes 9l, což se mi zdálo na to, že jezdil hlavně práce/město celkem OK. Bohužel se mi ale nepovedlo ani na delší trase a klidnější jízdě jít výrazně pod 8-9l. Popojíždění městem je tak za 12. Myslím, že je to i na tento motor celkem dost. 2) Při poslední delší cestě jsem zpozoroval mírné poškubávání ve středních otáčkách (cca 2-3,5 tis) - je to takové jemné, jako by mi někdo zapínal/vypínal tempomat, auto nejde za plynem a při vyšlápnutí spojky nechtějí padat otáčky. Při lechtání motoru po městě ani ve vyšších otáčkách se však toto neděje a motor jde normálně. Volnoběh též drží pěkně. Kontrolky nic. 3) Občas je cítit výfuk v kabině - tipuju na nějakou menší netěsnost. Celkově se mi zdá, že auto více kouří. Myslím, že motor bude po předchozím majiteli solidně zakarbonovaný. "Slavné" NOx čidlo už bylo měněno, tak snad to nebude tím. Měněný je nedávno také EGR (nevím, jestli byla udělána kalibrace/adaptace přes diagnostiku, je možné že ne). Jinak plánuju výhledově vyměnit řetěz/napínák na vačkách - je cca 2 vteřiny po startu celkem dost slyšet, ale nevím jestli může způsobovat výše uvedené. Proč sem ale píšu - najdu v Brně a okolí někoho, kdo by byl ochoten napojit auto na diagnostiku a především byl schopen zjištěné údaje nějak interpretovat? S autorizákem nemám úplně nejlepší zkušenost - navíc tam tento motor nemají asi úplně každý den 😉.
×
×
  • Vytvořit...