Jump to content

martin87

Uživatelé
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Díky za info - to by též mohla být stopa 😉. Zkusil jsem to se studeným motorem - ihned po startu tam bylo cca 4.5l/hod asi po 15-20 sec až vypnul sytič a klesly otáčky tak 1.1 l/hod. Tedy prakticky stejně, jako u ohřátého motoru. Vyměním to čidlo teploty jak píšeš, třeba to pomůže. Jj, na menší "repas" podvozku jdu příští týden, auto plave jak parník, budou se měnit silentbloky a spojovací ramena vzadu - koukal jsem na ty pověstné šrouby a jeden je už vyměněný od předchozího majitele, druhý zatím ne, tam počítám s řezáním.
  2. Tak to máš oproti mně ještě "voňavku" 😉. Bohužel jsem neměl v posledních dnech úplně čas řešit auto, takže na diagnostiku jsem se ještě nedostal 😐. Ještě se zeptám na jednu věc - jakou máš u zahřátého motoru spotřebu na volnoběh? Já pokud vypnu klimu/topení i rádio, tak je to 0.9-1 l/h, s fukarem pak cca 1.2 l/h. Teď jezdím jen občas krátkou couračku po městě a spotřeba je 12-14 l dle pp, což je při aktuálních cenách benzínu celkem ranec🤑. Pořád si říkám, že to minimálně částečně způsobuje styl jízdy předchozího majitele a zakarbonovaný motor a mohlo by se to nějak spravit - začal js
  3. Ahoj, díky za super postřehy! Četl jsem už dřív Tvé příspěvky a problémy se zdají být dost podobné. Čidlo teploty mě napadlo taky - teoreticky by to mohlo ovlivnit i tu vyšší spotřebu a hulení - ŘJ si myslí, že je motor studený a dávkuje palivo podle toho. Tak uvidíme co diagnostika... Ten zvuk řetězu mi tedy úplně nepřipomíná diesel, je to spíš takové cvakání a chrastění za chodu (v kabině není slyšet), které se zesílí při vyšším výkonu a o dost silnější zarachocení ihned po startu (to už vevnitř slyšet samozřejmě je 😁) - jde to přesně z toho místa, kde je řetěz. Snad to nebude přestavov
  4. Zdravím, jsem zde nový a před nedávnem jsem se stal majitelem O2 2.0 FSI 4x4. Zatím moc najeto nemám, ale vypozoroval jsem tyto jevy: 1) Původní majitel měl dlouhodobou spotřebu lehce přes 9l, což se mi zdálo na to, že jezdil hlavně práce/město celkem OK. Bohužel se mi ale nepovedlo ani na delší trase a klidnější jízdě jít výrazně pod 8-9l. Popojíždění městem je tak za 12. Myslím, že je to i na tento motor celkem dost. 2) Při poslední delší cestě jsem zpozoroval mírné poškubávání ve středních otáčkách (cca 2-3,5 tis) - je to takové jemné, jako by mi někdo zapínal/vypínal tempoma
×
×
  • Create New...