Přejít na obsah

LinciRS

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

LinciRS's Achievements

0

Popularita

  1. Dobrý den potřeboval bych radu ohledné mého 1.8T Rs 132Kw Auq.Auto se chová divně,má jakoby tupý zvuk,dusí se potom když turbo natlačí tak na otáčkách vidím,že to jede třebas ke 3000ot/min,a najednou to jako v tlaku poklesne a začne plnit a je to vidět vetšinou na 2 rychlostní stupeň v plném požadovaném tlaku tak to poklesne od 3-4500ot/min,a dále to dělá na 3 rychlostní stupeň okolo těch 3000.Potřeboval bych radu ohledné tohohle chování motoru.Všechno začalo tak,že mi auto skočilo do nouzového režimu ,a vyskočila na vcds chyba Váhy vzduchu-příliš nízký signál.Chybu jsem odstranil,a po cca 20km vyskočila znova.Našel jsem v radách,kde jaké rady a typy tak jsem po nich šel a vyměnil jsem tyto věci.Váha vzduchu-originál Bosch.Zapalovací moduly všechny 4 kusy originál VWAG,vyměnil jsem svíčky všechny 4 kusy NGK,Dále jsem vyměnil filtr vzduchu,ventil na ovládání podtlaku turba,vyměnil jsem i i ten ventil za BOV ventilem.Dále jsem vyměnil a nastavil škrtící klapku-originál na VCDS.Prošel jsem vedení vzduchu od váhy vzduchu celý ten tlakový uzel,až k turbodmychadlu,To samé od IC do turbodmychadla jsem prošel a nikde žádné zjevné mastné fleky,či dírky nebo díry.Jediné co jsem nevyměnil je BOV ventil,nevím jestli by to mělo něco společného s váhou vzduchu a nízkým signálem,když je to až za váhou vzduchu.Prošel jsem i kabely od Řj,svazek zda li není poškozen od kuny či něčeho jiného.Dnes jsem dělal log několika hodnot.Předem děkuji za ochotu,rady a odpovědi.
×
×
  • Vytvořit...