Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Obecné

Vše co nelze zařadit přímo do sekcí dle typů motoru

96 topics in this forum

    • 29 replies
    • 15 431 views
    • 22 replies
    • 14 841 views
    • 1 reply
    • 177 views
    • 0 replies
    • 291 views
    • 154 replies
    • 41 457 views
    • 11 replies
    • 21 210 views
    • 1 reply
    • 324 views
    • 1 reply
    • 183 views
  1. Převodovka DSG 1 2 3 4

    • 113 replies
    • 57 858 views
    • 10 replies
    • 10 746 views
    • 11 replies
    • 10 541 views
    • 0 replies
    • 966 views
    • 0 replies
    • 1 267 views
  2. Cvakani pri prerazeni

    • 0 replies
    • 1 019 views
  3. Hadice chlazení

    • 0 replies
    • 1 020 views
    • 5 replies
    • 1 389 views
  4. Hydroštely ?

    • 1 reply
    • 2 121 views
    • 9 replies
    • 3 999 views
    • 0 replies
    • 1 482 views
    • 13 replies
    • 1 702 views
    • 1 reply
    • 2 190 views
  5. Chladicí kapalina

    • 1 reply
    • 1 269 views
    • 0 replies
    • 1 455 views
  6. Problém s řazením

    • 0 replies
    • 1 453 views
  7. Jaký motor

    • 27 replies
    • 11 883 views
    • 4 replies
    • 1 990 views
    • 2 replies
    • 1 840 views
    • 2 replies
    • 1 813 views
    • 31 replies
    • 16 869 views
    • 4 replies
    • 4 398 views
    • 0 replies
    • 2 783 views
    • 1 reply
    • 2 499 views
    • 0 replies
    • 1 975 views
    • 10 replies
    • 5 973 views
    • 1 reply
    • 2 529 views
    • 17 replies
    • 5 790 views
    • 69 replies
    • 21 865 views
    • 15 replies
    • 1 594 views
  8. Chladič paliva

    • 6 replies
    • 1 830 views
  9. Problem s dpf asi

    • 3 replies
    • 1 279 views
  • Příspěvky

    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
    • Tak tobě to může být jedno, až najdeš km které máš tak to zahodis a vezmeš jiné.
×
×
  • Create New...