Přejít na obsah

Creedy

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Creedy's Achievements

0

Popularita

  1. Jinak co se týče repase předku ono toho je dost udělaného tzn. čepy řízení, tyčky stabilizátoru, tlumiče s uložením, brzdy také, takže pokud ty kotouče nejsou zkroucené tak zbývají příčná ramena (nebo alespoň puky v nich) a ložiska...
  2. Co se týče toho co jsem nenapsal - Octavia I (1998) 1.9 TDi (AGR), brzdy si myslím že 280 ale neměřil jsem je (a nemůžu najít nějaký info podle čeho se dávali jaký rozměry)... Co obnáší přestavba na 288?
  3. Zdravím chlapci, řeším už delší dobu problém se svojí ovečkou, kope mě do brzdového pedálu a vibruje do volantu. Brzdy jsou komplet měněné při asi 410 tisících km, teď má ovečka 424 tisíc. Nekope to hned od začátku ale teď už delší dobu. Brzdy zarezlý nejsou a třeny jsem už měl mezitím dole a jsou rozhýbaný a promazaný. Takže mi to přijde jako zvlňený kotouče (což mi nepřišlo když jsem je měl dole ale to asi nemusí být vůbec viditelný hádám). Ale nechce se mi vyměnit ještě kloudný kotouče jen proto abych zjistil že jimi to nebylo. Pár lidí mi říkalo že by to mohly být taky ložiska (hlučný mi nepřijdou). Poradíte mi jak to nějakým způsobem rozlousknout co to dělá? Nejsem žádnej mechanik... PS: Brzdy byly komplet ATE a vizuálně vypadají že mají stále většinu životnosti před sebou
  4. Zdravím pánové, mám jedničkovou oktávku, předfacelift ještě bez ABS 1.9 TDI 66kw. Dělal jsem brzdy komplet cca 2000 km nazpět. Po zajetí zezačátku vše ok, teď auto brzdí hůř než brzdilo po výměně a zajetí a při brždění cuká. Napadá vás kde by mohl být problém? Auto jezdí téměř denně a dlouhé trasy, takže zareznutí brzd opravdu nehrozí a jsou dělané čerstvě takže mi brzdný účinek a to že to cuká opravdu nepřijde adekvátní. Má to vzadu bubny takže vím že to nikdy nebude brzdit nějak extrémně, ale vzhledem k tomu že je vše čerstvé se mi toto nelíbí.
×
×
  • Vytvořit...