Přejít na obsah

vita

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

vita's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, se svým 1.8 TSI mám následující problém: Při nastartování na volnoběh kolísají otáčky cca od 700 po 1000. Motor se třepe a výfuk lehce kouří. Diagnostika ukazuje v závadách vynechávání všech válců a netěsnost sání. Jako první jsem vyměnil PCV ventil, ale nedošlo ke zlepšení situace. Následně jsem vyměnil těsnění, a to jak pod sáním, tak pod škrtící klapou, kterou jsem také seřídil, opět bohužel bez výsledku. Při odpojení hadice (za volnoběhu), která vede z PCV ventilu do sání a následném ucpaní otvoru pro hadici dochází k výraznému zlepšení problému - asi o 95% a motor běží téměř jak má (motor se netřepe a výfuk nekouří). (Zacpáním hadice by mělo docházet k zvýšení potlaku v sání). Zbylých řekněme 5% by mohla mít na svědomí nějaká netěsnost hadice nebo sání. V situaci, kdy se po nastartování zacpe zmíněná hadice mezi PCV a sáním (dojde tedy k výraznému zlepšení chodu motoru) a následně se načtou na diagnostice závady - vyhazuje diagnostika pouze závadu netěsnosti sání. Při jízdě auto u zrychlení lehce pocukne. Zároveň lze pozorovat pouze minimální ztrátu výkonu vozu. Nemáte prosím někdo zkušenost s takovýmto problémem, případně tip na co se ještě podívat/vyměnit, budu rád za každý nápad.
  2. Ahoj, se svým 1.8 TSI mám následující problém: Při nastartování na volnoběh kolísají otáčky cca od 700 po 1000. Motor se třepe a výfuk lehce kouří. Diagnostika ukazuje v závadách vynechávání všech válců a netěsnost sání. Jako první jsem vyměnil PCV ventil, ale nedošlo ke zlepšení situace. Následně jsem vyměnil těsnění, a to jak pod sáním, tak pod škrtící klapou, kterou jsem také seřídil, opět bohužel bez výsledku. Při odpojení hadice (za volnoběhu), která vede z PCV ventilu do sání a následném ucpaní otvoru pro hadici dochází k výraznému zlepšení problému - asi o 95% a motor běží téměř jak má (motor se netřepe a výfuk nekouří). (Zacpáním hadice by mělo docházet k zvýšení potlaku v sání). Zbylých řekněme 5% by mohla mít na svědomí nějaká netěsnost hadice nebo sání. V situaci, kdy se po nastartování zacpe zmíněná hadice mezi PCV a sáním (dojde tedy k výraznému zlepšení chodu motoru) a následně se načtou na diagnostice závady - vyhazuje diagnostika pouze závadu netěsnosti sání. Při jízdě auto u zrychlení lehce pocukne. Zároveň lze pozorovat pouze minimální ztrátu výkonu vozu. Nemáte prosím někdo zkušenost s takovýmto problémem, případně tip na co se ještě podívat/vyměnit, budu rád za každý nápad.
×
×
  • Vytvořit...