
RPK
Uživatelé-
Content Count
18 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 Neutrální-
děkuji za reakci. pájet se s tím asi nebudu to už by bylo asi vysoce nad moje schopnosti Jak jsem psal nahoře, tak ventilátor jsem zkusil zapojit do jednickove fabie (konektor stejný) a roztočil se na 1-3 ale na 4. stupeň taky spálil pojistku. Další zjištění - vypojil jsem konektor na oktávce a měřil 1-3 stupeň nic , ALE 4 stupeň přes 12 V. (mohl jsem napsat rovnou ale nenapadlo mne tu čtyřku změřit). (zapnutí na 4. stupeň s nezapojeným větrákem pojistku nepálí. Někde asi tu na foru jsem četl, že ten vadný odpor se projevuje právě tím, že 1-3 nejede ale 4 jede.(jestli je to pravd
-
tak předřadný odpor jsme našel (nebylo to asi tak těžké, já hledal trochu něco jinak vypadajícího..) je nějaká možnost jak na něm poznat zda je OK či KO? (pohledem možná i měřením?) (fotku pak dám)
-
Děkuji za reakce pánové @Tomdlouhan bohužel, to že jsem použil multimetr neznamená, že něčemu rozumím. Prostě nevím co s tím. @hado díky. Ta "francouzská prvovýroba" asi vypadá jako rozumná varianta, ale obávám se, že jen výměna větráku v tuto chvíli stačit nebude. Taky děkuji, za postřeh, že samotný ventilátor může vyhazovat pojistku. Poradí prosím někdo, kde je předřadný odpor (jak se k němu dostat), a jestli je šance na něm poznat jestli je v pořádku? (pokud mnou popsané projevy na něj tedy ukazují) když jsem to zkoušel zapojit do fabie, tam jsem si ho všiml, a
-
RPK started following Nefungující větrák topení Octavia 2 1.9TDI BXE
-
Dobrý den, Rád bych požádal o radu s problém ohledně nefungujícího ventilátoru topení. (škoda OCTAVIA 2 1.9TDI BXE, má "točítka" tedy NEní climatronic) úvod: pokud začnu od začátku jak se to projevovalo: Nejdříve v létě větrák foukal, ale pak vypnul, pokud se dala rychlost na nulu, tak když se po nějaké chvíli opět zapnulo foukání tak to foukalao ale za chvíli zase vypnulo (nějaká tepelná pojistka?). nakonec to došlo tak, že se ani zapnout (myslím) nedalo. Podle návodu (https://octaviaclub.cz/clanky/navod-promazani-lozisek-ventilatoru-octavia-2-969/#prettyPhoto) jsem odmontoval př
-
Děkuji. pokud se vrátím k těm svým fotkám (varainta A a B) tak já to dával na horní tzn. varianta B - což teda asi bylo špatně. Zkusím tedy variantu A. fotky od "škoda díly" jsou pro víčko filtru u BXE (tedy shoda). Ty výčka vypadají trošku v detailech jinak (možná jiný výrobce atd.) ale toto snad bude shodné. Asi jsem to dával celou dobu blbě (většinou fungovalo, ale nemálo taky ne). Děkuju moc za čas, rady a pomoc. Teď jen, abych to nedoprasil a bylo to už správně.
-
Děkuji. mám jiné víko filtru (bez stopky/trn (či jak to nazvat)(víceméně to, co na foto pro BXE foto přikládám - tam je to trochu asi jinačí, ale zkusím tedy tu variantu A (viz předchozí příspěvek) teď čtu, že píšeš, že to není ani A ani B tak už jsem se teda asi ztratil jestli tam je ještě jiné umístění (níže?)
-
asi jde o trochu jinej typ(?) ale pokud je to tak tak možná by to bylo řešení. Prosím podívej se na ty fotky která varianta je správná (A,B)
-
no proto jsme sem dal tu fotku, ale nevím jak k tomu došlo (když jsem to při výměně dotáhl tak to tam nebylo (nebo ne určitě takto patrné) jediné co mne zatím napadá, že jsem to dotáhl málo nebo moc
-
posílám fotku toho nadělení (ne extra kvalitní ale je toho vidět víc). působí to, že vlevo je toho oleje víc než vpravo což by odpovídalo tomu vydutí (jestli to nějak stříká ven?) v zásadě mi to přišlo "jak přes kopírák" jako minule, tak jsem ani jiné varianty nehledal. to těsnění po výměně vypadá zase normálně ale raději jsem dal nové
-
Díky za reakci, nejeví se. ještě se pak podívám (i když asi už jen z venku když jsme ho namontoval, abych si nepoškodil těsnění, další nové nemám)
-
Tak jsem bohužel zase tady... v první půlce dubna jsem měnil olej (+filtr a těsnění) mezitím byly i nějaké cesty po D1 či jiných dálnicích a td, najeto cca 3 500km, a dnes při takové normální cestě (žádná extra dálka rychlost ani horko nebylo) únik oleje zjevně zase od filtru - posílám foto kde je jakási "výduť" na těsnění. Olej vytekl do motorového prostoru a pak na zem... . Těsnění jsem vyměnil za nové (z jiného filtru - potřeboval bych asi krabici samostatných) a dolil tak cca litr až litr a půl oleje. Jenže nevím kde byla chyba (krom toho, že jsem asi fakt levej) jestli by můj p
-
Díky za reakci. Těsnění jsem dával při výměně vždy nové, s tím, že když se mi to stalo poprvé, (to jsem dotáhl málo) tak to bylo po pár stech km při delší cestě po dálnici (léto) a pak jsem vyměnil těsnení za nové (i filtr) a bylo to ok - myslel jsme že prostě problém vyřešen podruhé už jsem to myslím málo nedotáhl, a udělalo to po cca 2 000km (taky spíše delší cesta ale ni extrémního) to jsem dal staré těšení z předchozí výměny, protože jsem jiné neměl (drží do teď těch necelých 10 000km) proto jsme se i ptal, jaké těsnění sehnat jako náhradní, mít jich pár navíc by pro mne asi ne
-
Díky za reakci. mně to právě třeba jednou začalo téct až po cca 2 000 km, (lét, trochu delší trasa než po městě a okolí). Jsem z toho trochu špatnej, zdá se, že nikdo takový problém neměl, takže dělám nějakou chybu, nic jiné než dotažení mne nenapadá, možná mám blbej momenťák na to (takovej obyč s velkým rozsahem, ale je otázka co přesnost)
-
Nz, ale neposoudím jestli máš to stejné - přikládám foto a otázka na tebe i na ostatní : Chápu správně, že utahovat na 25Nm Díky (špatné utažení asi byly moje problémy a rád bych se tou vyhnul ale nějak prostě nevím jestli to bylo málo nebo moc)
-
32