Přejít na obsah

TheZIGI

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

TheZIGI's Achievements

0

Popularita

  1. Právě, že 105 berou jako pracovní a termostat je taky na 105°C Vypínat by se měl kompresor až při 119°C a zapínat zas při 112°C dle příručky, kdyby docházelo k přehřívání. Jinak bez klímy drží tak 102-103,5°C
  2. Ale je zajímavý, že když člověk jede a stačí se to chladit do těch 103 stupňů, tak je klid, když to pak vyleze na těch 105-106, tak začíná problém.
  3. Právě, že ne. Vypozoroval jsem, že když je teplota chladící kapaliny do 103 stupňů, tak to neudělá(termostat je na 105). A když je těch 105-106 tak to začne dělat, do té doby klid. Tak jsme se jeli s tím projet a dal jsem si graf na hodnotu, kde je vidět, proč je kompresor vyplej a ta se neměnila.
  4. Kompresor je právě nový, jednotka vyzkoušena jiná a stejný.
  5. Tohle je rok 12/2000, modelovej rok 1/2001 a snímač na výparníku byl až od 3/2001. Na vstupu mám jen senzor G89 místo G263 a taky mi to nepřijde normální právě.
  6. Dobrý den, bylo mi řečeno, že na Octavia 1 facelift 1.6 MPI je normální, že si klimatizace reguluje tlak tak, že vypíná a zapíná kompresor. Je to pravda? Protože se mi to moc nezdá. Při jízdě nebo na volnoběh je docela nepříjemný cuknutí, když se zase zapne kompresor. Díky za odpovědi.
  7. Zdravím, Dodělával jsem kontrolku přívěsu dle schématu. Jenže nastal problém ten, že relé sice posílalo nějaké napětí na pin 4 u relátka, ale jakmile se připojil k tomu pin s kabelem co vede do budíků, tak na pin 4 přestalo jít úplně napěti a na budíkách se nic nerozsvítilo, tak jsem zkusil jiný relé (všechny s označením E) a fungovalo to pouze u jednoho relé, že to rozblikalo kontrolku. Opravdu je chyba v relátku, nebo to uměli jen starší relé a ty novější to už neumí? A opravdu ta kontrolka funguje jen na směrovky a na varovné už ne? Mám obyč budíky s PC a 2,5G komfortky. Je možné vyměnit budíky za polodot a aby vše fungovalo, nebo je třeba přestavba na 3G? Octavia 1 1.6 AVU liftback facelift 2001 Přístrojovka 1U0 920 810 B Komfortka 1J0 959 799 AH
  8. Zdravím, do paměti závad mi to hází chybu: 18070 - rizeni vetraku chlazeni 2 P1662 - 35-00 - zkrat na kostru Vyzkoušel jsem připojit ventilátory na přímo i přes 4pin konektor u jednotky dochlazování a vždy šli. Jak první tak i druhý stupeň. Konektory jsou čisté, multimetrem jdou propípnout v pohodě. Vyměnilo se čidlo na chladiči (2pin), jednotka dochlazování a kostry pod baterkou se očistili a přetřeli vazelínou. Přes akční členy se spustí jen první stupeň (5x zapnuto a pak 5x vypnuto a poté by mělo následovat spuštění druhého rychlostního stupně a tam se už nic neděje). Proto jsem rozbalil svazek od konektorů až k průchodce do auta a nikde není nic vidět, že by bylo poškozený. Předem díky za užitečné komenty.
×
×
  • Vytvořit...