Dobrý den, mám problém při startování auta po delší době a potřeboval bych od Vás radu. Původně si technici mysleli, že mi padá nafta. Závadu hledali pres diagnostiku a ta nic neukázala již několikrát. Nicméně došlo k výměně palivového filtru a posléze i palivového čerpadla, které to prý mohlo dělat. Problém nicméně vystoupal až tak, že mi auto začalo na dálnici cukat a úplně přišlo o výkon. Naštěstí tam byl sjezd. Jak jsem zastavil na křižovatce tak motor zhasl a už nešel cca 5 minut nastartovat. Žádná kontrolka nezůstane svítit, všechny po opětovném nastartování zhasnou. Když jsem po opětovném nastartování popojel z místa tak během chvilky přišlo opět cukání a ztráta výkonu motoru. Tentokrat se rozsvítila kontrolka autobaterie.
Původně jsem si myslel, že je za špatným startovaním autobaterie, kterou jsem před měsícem vyměnil. Problém se ale zhoršuje. Jsem naprostý laik přes auta. Můžu se jenom domnívat, že to může být Egr ventil, váha vzduchu a nebo vstřiky.
Svíčky jsou v pořádku podle technika a tak uz nevím, co by to mohlo být. Děkuji za Vaše rady.
Auto má vyšší nájezd a to 350 000 kilometru. Ale je dobře servisované, rozvody dělané před cca 50 000 kilometrech. Olej měním každý rok po cca 10 000 kilometrech se všemi filtry.
Jedna se o Škoda Octavia combi 1.9 Tdi 77 KW po faceliftu a jeste je od výrobce i bez filtru pevných částic.