Přejít na obsah

Robert 1389

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Robert 1389's Achievements

0

Popularita

  1. Děkuji za radu. Zatím mám auto od pondělí v servisu a nešlo nastartovat na první pokus ani u nich. Po dlouhém startování nakonec chytlo, ale bylo už i slyšet podle zvuku motoru, že do motoru asi nejde tolik paliva, které by tam mělo jít. Technik řekl, že to vypadá na možnou závadu v elektrice. Zatím nemam informace jak dopadla diagnostika a jestli se na ní konečně ukázala závada. Taky bych to viděl na ty vstřiky. Ale jak jsem psal, jsem naprostý laik. Nejhorší je to hledání.
  2. Ale prvotně auto pouze špatně startovalo a řešil jsem to novou autobarií, která problém neřešila a závady se stupňují. Teďko už to bylo i to cukání při jizdě po dálnici, kdy auto v cca 120 km rychlosti začalo cukat a hnedka ztrácet výkon. Když jsem podřadil na 4 v cca 90 km tak otáčky trochu vystoupaly, ale hned začaly padat a byl jsem rád, že jsem byl u sjezdu z dálnice. To startování po delší době a teďko už i po tom problému na dálnici je strašné. Vůbec nechce motor nastartovat a je to takové tahání. Jako když je špatná autobarie. Někdy auto chytne zase úplně v pohodě. Hlavně před technikem samo a pak vypadám jak blbec 😃.
  3. Jsem z Lysé nad Labem. Auto mám teďko odtažené do servisu v Praze, který mi už cca 3 týdny problém řeší. Prvotně to bylo pouze špatné startování po delší době a teďko už to i začalo při jizdě na dálnici škubat a hnedka ztrácet výkon. Jak jsem sjel z dálnice tak na křizovatce auto zhaslo a musel jsem ho odtlačit bokem. Žádná kontrolka nesvítila a auto nešlo několikrát nastartovat. Po nastartování auto opět chvilku jelo a za chvílku opět totožný problém s tím, že už vyskočila kontrolka autobaterie a musel jsem volat odtah. Diagnostika nehlásí žádnou závadu podle technika. Byly zkontrolovány svíčky, vyměněný palivový filtr, palivové čerpadlo a je nová baterie. Podle technika by to mohl být problém se vstřiky. Ale zaráží mě, že to nevyhodí žádnou chybu. Jsem teda naprostý laik. Uvidím v pondělí až to napojí na diagnostiku. Děkuji za případné rady
  4. Dobrý den, mám problém při startování auta po delší době a potřeboval bych od Vás radu. Původně si technici mysleli, že mi padá nafta. Závadu hledali pres diagnostiku a ta nic neukázala již několikrát. Nicméně došlo k výměně palivového filtru a posléze i palivového čerpadla, které to prý mohlo dělat. Problém nicméně vystoupal až tak, že mi auto začalo na dálnici cukat a úplně přišlo o výkon. Naštěstí tam byl sjezd. Jak jsem zastavil na křižovatce tak motor zhasl a už nešel cca 5 minut nastartovat. Žádná kontrolka nezůstane svítit, všechny po opětovném nastartování zhasnou. Když jsem po opětovném nastartování popojel z místa tak během chvilky přišlo opět cukání a ztráta výkonu motoru. Tentokrat se rozsvítila kontrolka autobaterie. Původně jsem si myslel, že je za špatným startovaním autobaterie, kterou jsem před měsícem vyměnil. Problém se ale zhoršuje. Jsem naprostý laik přes auta. Můžu se jenom domnívat, že to může být Egr ventil, váha vzduchu a nebo vstřiky. Svíčky jsou v pořádku podle technika a tak uz nevím, co by to mohlo být. Děkuji za Vaše rady. Auto má vyšší nájezd a to 350 000 kilometru. Ale je dobře servisované, rozvody dělané před cca 50 000 kilometrech. Olej měním každý rok po cca 10 000 kilometrech se všemi filtry. Jedna se o Škoda Octavia combi 1.9 Tdi 77 KW po faceliftu a jeste je od výrobce i bez filtru pevných částic.
×
×
  • Vytvořit...