Jump to content

Dan1982

Uživatelé
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální
  1. Dobrý den, na voze si toho hodně opravím co se týče mechanických problémů bez rozebírání tělesa motoru, ale do elektriky se raději pouštět nechci. Ten svazek má 48 kabelů, a to je asi práce pro zkušeného auto-elektromechanika. Je to "totálně zabalené izolepou a ještě v plastovém husím krku" 🙂 Nicméně napadlo mne, zdali nemá čidlo nebo něco okolo teploty chladící kapaliny v pojistkové krabičce vlastní pojistku (?) Moc děkuji za reakci 🙂
  2. Zdravím,předem se chci omluvit za založení nového tématu, ale ač jsem našel asi 2 podobné (ne však zdaleka stejné), ale buďto tam nebyla více jak 2 roky aktivita, a nebo ani nebylo odpovězeno na poslední otázku týkající se daného tématu/problému.Tak tedy oč jde,Asi nejprve napíši vůz, kterého se závada týká + nějaké informace:- Škoda Fabia 1.2HTP 40kW (kód motoru AWY tedy bez EGR)- Najeto má 245000 km (nové rozvody a kompletní generálka motoru dělaná ve 198000 km).- Roční nájezd mám okolo 40000 km- Svíčky měním každých 20000 km (u HTP to je asi pravidlem řekl bych)- Zapalovací cívky - 2 BOSCH
×
×
  • Create New...