Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Vaše Fabia I

Sign in to follow this  

31 topics in this forum

    • 0 replies
    • 97 views
  1. Black GT 2.0

    • 15 replies
    • 487 views
    • 4 replies
    • 216 views
  2. LEMON Fabia HTP 1 2

    • 35 replies
    • 667 views
  3. Hrášek 1 2 3 4 7

    • 209 replies
    • 5 457 views
    • 56 replies
    • 1 204 views
  4. Běláda Combi

    • 22 replies
    • 709 views
  5. Fabka46 1 2

    • 43 replies
    • 807 views
  6. Ebony 1 2 3 4 12

    • 354 replies
    • 7 334 views
    • 618 replies
    • 14 107 views
  7. Bublina ala Rubi 1 2 3 4 13

    • 384 replies
    • 6 780 views
  8. Woodyho kombajn 1 2

    • 31 replies
    • 641 views
    • 423 replies
    • 8 066 views
    • 13 replies
    • 470 views
  9. Modry Blesk (GT ala RS)

    • 24 replies
    • 774 views
  10. Modrá fabka 1 2

    • 53 replies
    • 1 665 views
  11. Fabiano er Eso

    • 0 replies
    • 231 views
  12. Pracant SDI

    • 3 replies
    • 230 views
  13. Černoušek

    • 11 replies
    • 350 views
  14. "Zelenáč" ala SDI

    • 20 replies
    • 439 views
    • 24 replies
    • 484 views
  15. Červená fabka

    • 21 replies
    • 1 195 views
  16. Bubla 1 2 3 4 5

    • 148 replies
    • 3 261 views
    • 38 replies
    • 1 522 views
  17. podvozek fábia

    • 3 replies
    • 176 views
  18. ruda didina

    • 9 replies
    • 568 views
  19. bětka 1 2

    • 41 replies
    • 1 829 views
  20. Origo xenony

    • 3 replies
    • 231 views
  21. Stenlyho BEJBY

    • 4 replies
    • 406 views
  22. Semiho Fobie

    • 4 replies
    • 473 views
  23. white pearl

    • 12 replies
    • 947 views
Sign in to follow this  
  • Příspěvky

    • Ne, rádce řazení je tam k tomu, abys co nejdřív skončil v servisu a platil škodovce.  Mně třeba (na benzínu) radí řadit 6ku asi tak v 55km/h, což by znamenalo otáčky těsně nad volnoběhem - naprostá pitomost. Vyhýbej se jízdě pod 1500 otáček a plnýmu plynu pod 1800-2000. To samý platí dvojnásob se studeným autem. Obecně když slyšíš, že ten motor duní, tarokuje, vibruje celým autem, a zcela očividně se mu to nelíbí, tak se mu to opravdu nelíbí 😄
    • Doporučovadlo je nastavené na co nejnižší emise CO2. CO2 jsou velmi úzce spojené se spotřebou, tedy možná ušetříš nějakej ten desetník za naftu. Když budeš řadit podle doporučovadla, ledovce budou asi tát pomaleji, ale ty si zkurvíš auto. Jako první půjde pryč dvouhmotový setrvačník, ptorože Tě nutí podtáčet. Těžko říct, jak / kdy nejlépe řadit, obecně platí, že nejefektivnější je využívat pásmo s nejvyšším točivým momentem. Nevím, přesně, u Tebe odhaduji něco jako 2000 - 4000 otáček. Samozřejmě, dá se to šimrat v pohodě na 1200, ale pak při požadavku na zrychlení podřaď, jinak si ten setrvák vodpálíš. Stejně tak je zbytečné dlouhodobě jezdit 4000. Neboj, získáš pro to cit, brzy 😉
    • Sytě vínová nevypadá špatně na emkových modelech jinak souhlasím s klukama
×
×
  • Create New...