Přejít na obsah

MatessD10

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

MatessD10's Achievements

0

Popularita

  1. pokud se nepletu tak ano, nejsem mechanik a už je to přes rok, ale myslím si že je to právě tahle hadice. Auto jezdilo bez turba, které nebylo schopné díky téhle hadici fungovat. Ostatně tam hadice byla, byla to původní která po nehodě byla potřeba vyměnit, ale než se tak stalo, tak se chvíli jezdilo se špatnou stávající. Auto po nastartování zkoušelo fungovat s turbem, pak díky nízkým tlakům ( zřejmě ) jednotka vyřadila turbo a jelo bez jeho pomoci.
  2. Ahoj, řeším takovou pro někoho možná banalitu, ale my si nevíme rady. Moje Octavia II 2.0tdi 103kw BMM 4x4 rok 2006 Najeto 407 000 km Po celou dobu všechno skvělé, při nájezdu zhruba 380 000 km jsem vzal srnku. Měnilo se : Všechny chladiče, hadice turba, kompresor na klímu, hadice ke klimatizaci, výztuha motoru nárazník... netřeba vypisovat. Chvíli se jezdilo bez turba, z důvodu nedodání hadice k turbu včas. Co se děje ? Teď je auto opravené a jezdí dál, ale od tohoto bodu zlomu, kdy se jezdilo týden bez turba, tak auto cuká, kope... Teď jsou chladné rána, když je motor studený, po přidání plynu se celé rozkope, takovým stylem že se otevře přihrádka na sluneční brýle na palubce. Když se jede hodně na klídek, tak motor jenom houpe a cuká, ale při větším přidání plynu se celé rozklepe. Po zahřátí motoru se auto už nerozklepe ale motor cuká a nedává požadovaný výkon. Blbě se mi to popisuje, tak buďte prosím shovívaví :D Při připojení diagnostiky je auto naprosto v pořádku. ( Hlavně co se týče turba ) Co s tím? Dočetl jsem se zde pár informací. Výměna oleje v haldexu, odpojení DPF, výměna vstřiků a žhavících svíček, nebo netěsnost výfuku kolem vlnovce. V servisu mi nedokázali říct co s tím je. Prosím o pomoc Děkuju :D Matess
×
×
  • Vytvořit...