Přejít na obsah

Zaseknutý klíč na svíčky


Doporučené příspěvky

Zdravím vás,

 

tak jsem si včera po dojetí k přítelkyni domů říkal, že se už konečně mrknu co mám v autě za svíčky, že bych koupil nové. Kdybych tušil co mě dále čeká, nikdy bych se do toho nepouštěl. Zaparkoval jsem, počkal až mi přítelkyně přinese z domova klíč (takovej ten obyč, s dvěma kloby, prodává se všude za cca 80 Kč). Sundám kryt motoru, odpojím konektor od zapalovacího modulu svíčky, vyndám modul a nasadím klíč. Do této chvíle šlo vše jak po másle. Následně jsem měl trochu obavy jak půjde svíčka povolit protože nevím jak jsou staré a "zapečené". Zaberu a s trochou větší síly to povolí, otočím ji cca o 2 otáčky během kterých svíčka zadrhává, ale s trochou síly to jde. No a pak najednou jak když utne, svíčka nejde hnout ani doleva, ani doprava...ale co je nejhorší, nejde vyndat ani klíč. Ať jsem za něj tahal jak jsem chtěl, klíč se ani nehne. Zkouším znovu otočit svíčkou a i při sebevětším snažení se nehne o víc než par milimetrů doprava a doleva. Čekám asi 3,5 hodiny až motor trochu vychladne...bez úspěchu se znovu peru s klíčem. Jedu od přítelkyně domů na 3 válce s klíčem zapíchnutým v motoru. Dnes ráno když je motor zcela studený to zkouším znovu, ale opět bez výsledku. Už jsem z toho zoufalej....bojím se strhnutí závitu, zalomení svíčky...prostě čehokoliv co jsem vyčetl na netu, že se může stát. Večer ještě zkusím prostříknout WéDéčkem....ale to je spíš takový poslední zoufalý pokus. Neměli byste prosím nějakou radu jak na to?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...