Přejít na obsah

Automaticka prevodovka


Guest Jan Kalina

Doporučené příspěvky

Guest Jan Kalina

Mam otazku. Mam Octavii 2.0 MPI automat z roku 2000. Auto bolo urcene pre nemecky trh, to pisem pre istotu ale nemyslim, ze to bude povod tohto javu. Prevodovka je 4 stupnova. Raz som ratal, kolkokrat preradi. Ked som pustil brzdu a auto sa dalo do pohybu, tak to podla vsetkeho je 1 prevodovy stupen. Kedze je 4 stupnova, tak by malo preradit este 3 x. A ono preradilo 4 x. Posledny kvalt mi hodilo pri 90 km/s. Som z toho uplny jelen a prosim niekoho, ci tento jav nevie vysvetlit. Ci to, co povazujem za 5 stupen nie je nejaky usporny mod jazdy. Dakujem.

Odkaz ke komentáři

U techto automatu je pouzit hydrodynamicky menic (slozitejsi hydraulicka spojka). V tomto menici dochazi ke ztratam cca 10%, coz znamena vyssi spotrebu paliva. Kvuli tomu je v menici umistena premostovaci spojka, ktera ve vyssich rychlostech naprimo mechanicky spoji motor s prevodovkou. Toto premosteni se aktivuje prave az po zarazeni 4. stupne a vypada to, jakoby doslo jeste k jednomu prerazeni, jelikoz u toho mirne poklesnou otacky.

Odkaz ke komentáři
Guest Jan Kalina

U techto automatu je pouzit hydrodynamicky menic (slozitejsi hydraulicka spojka). V tomto menici dochazi ke ztratam cca 10%, coz znamena vyssi spotrebu paliva. Kvuli tomu je v menici umistena premostovaci spojka, ktera ve vyssich rychlostech naprimo mechanicky spoji motor s prevodovkou. Toto premosteni se aktivuje prave az po zarazeni 4. stupne a vypada to, jakoby doslo jeste k jednomu prerazeni, jelikoz u toho mirne poklesnou otacky.

Velmi pekne dakujem za vysvetlenie.

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Mam otazku. Mam Octavii 2.0 MPI automat z roku 2000. Auto bolo urcene pre nemecky trh, to pisem pre istotu ale nemyslim, ze to bude povod tohto javu. Prevodovka je 4 stupnova. Raz som ratal, kolkokrat preradi. Ked som pustil brzdu a auto sa dalo do pohybu, tak to podla vsetkeho je 1 prevodovy stupen. Kedze je 4 stupnova, tak by malo preradit este 3 x. A ono preradilo 4 x. Posledny kvalt mi hodilo pri 90 km/s. Som z toho uplny jelen a prosim niekoho, ci tento jav nevie vysvetlit. Ci to, co povazujem za 5 stupen nie je nejaky usporny mod jazdy. Dakujem.

Zdravím, neviem či ešte máte túto oktávku, ale chcem sa vás opýtať mám 1 problém.. tiež mám oktavku r.v.2000 s automatickou prevodovkou a pri pridaní plynu sa aj pri nižšom výkone podstatne zvýši hluk vo vnútri vozidla. (je to charakteristický zvuk motora alebo prevodovky. Najskôr som myslel že je to výfuk ale vymenil som nový origo a nič sa nezmenilo.) Rád by som vedel či ste mali tiež tento problém, resp. ako to znie vám, aby som vedel kde a ako pokračovať. Ďakujem

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...