Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Lancelot

Uživatelé
  • Content Count

    6 345
  • Joined

  • Last visited

About Lancelot

Kontakty

  • Website URL
    Array
  • ICQ
    Array

Profile Information

  • Zájmy
    Array

Recent Profile Visitors

2 575 profile views
  1. Tak hlavně, že si tu koloběžkiádu přežil, rozbít kolo vem čert, ale jde o zdraví, vymlet se v 50-60km/h to může být i konečná. Proto bych na tyto atrakce moc nechodil, nedělám si iluze o servisu.
  2. Congrats. Je vidět, že Tomáš furt někde ještě jezd, bo tu celou dobu nic nepíše 😄 Ale chtělo by to fakt garáž.
  3. Tak vidíš, aspoň na budeš mít víkend na první seznámení.
  4. Otázka jestli se Tomáš může takto kamarádit 😄 Jinak ten přístup prodejců je obecně dost bídný.
  5. Tak ona ani jiná možnost není. Silnější verze je jen v Highlinu, což je naprosto nesmyslná výbava. 1.5 TSI nechci. No tak za třičtvrtě roku poreferuji, jestli to teda klapne.
  6. Ok dík, to vypadá, že by to mohlo fungovat.
  7. Tak to by to ten Tiguna měl mít taky pod 8s, to už docela jde. Jako teď máme 110kW TDI 4x4 s DSG a do 100 - 120 to docela jede, ale pak to umře, na dálnici kolem 150 už to jen podřadí a krom většího hluku žádná změna :D. Nejhorší je právě to, jak to nahoře umírá a DSG to zbytečně přetáčí. Takže při plném kotli to jede tak "škubavě" - záběr, uvadnutí, přeřazení, záběr, uvadnutí. Nájezd bude taky právě nižší proto TSI, předpoklad je max 15 tis./rok akorát na jednu výměnu oleje 🙂 V 800km už bych tomu naložil, ať si zvyká 😄 Prodleva je nemoc všech nových motorů 😞
  8. Jak to jede? Má už to aspoň průměrnou dynamiku? Budu to mít asi v Tiguanu, tak ať vím co čekat abych nebyl zklamaný. V kolik otáčkách řadí DSG při plném plynu na S?
  9. Letos 725 km, chci najet stejně jako loni aspoň 2500 km. Ale nějak mě to přestává bavit. 😞 Možná se to změní až si kolo vezmu od našich domů. V novém bydlišti mám spoustu nových cílů. 🙂
  10. Tak najeto 50 tis. v listopadu bude mít 4 roky, zatím to šlape. Svití na mě nevím proč časový servis. V servise asi blbě nastavili interval podle všeho, protože poslední výměnu oleje jsem měl v 37 tis. km loni v září, takže to není ani rok, ani 15 tis. km. Tuto výměnu asi natáhnu těsně k 60 tis., kdy je větší servis, jako svíčky, vzducháč atd. Celé je to co do km rozhozené už od začátku a dost mě to sere. Dnes jsem tomu dal pořádně napít, na 100km průměrná spotřeba 8,1 l a čas jízdy 1h 5 min, dlouhodobá je 5,6l/100km dle PP. Oproti 1.0 TSI (s tím mám najeto 30 tis.km) to má mnohem přijemnější spodek, ale zase slabší vrch, kdy to fakt kolem 4500 ot, umírá, kdežto 1.0 TSI ještě zabíra až do 5000. Ale to po STK už konečně opravím chipem 😄
  11. Konečně taky bude nějaká ojetina ze západu po skutečném důchodci.
  12. Ono to 150k TDI v těch krabicích jede jakž takž do 130 a pak už skoro není poznat sešlápnutí plynu. V Tiguanu si DSG podřadí ale jen se zvýší hluk ale nakonec to na ty dvě kila vytáhne. Nejvíc mě baví rozjezdy s 4x4, jak se to plynule odpíchne.
  13. Ve Stylu je v základu navi?
  14. Tyhle budíky jsou top velký display na "sradičky" a přitom okolo klasické budíky, pro mne lepší jak ty celo displayové s nehezkými stupnicemi vody a paliva. Jak to určuje konec omezení rychlosti např. na dálnici, kde není značka konec omezení ale jen MÚK?
  15. Ale ty budeš mít V6 ne? To si troufám tvrdit bude trochu jiný příběh.
×
×
  • Create New...