Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Lancelot

Uživatelé
  • Content Count

    6 397
  • Joined

  • Last visited

About Lancelot

  • Rank
    Řidič - ochránce

Kontakty

  • Website URL
    Array
  • ICQ
    Array

Profile Information

  • Zájmy
    Array

Recent Profile Visitors

2 601 profile views
  1. Taky jezdím na diesela 😄 Ale spíš to tak roztahuji po rovince (opřu to o točák :D), do kopce, to podkopnu abych držel pořád kadenci kolem 75-80, kdysi jsem jezdil pod 70, takže i řetěz po 1500km ko, teď mi vydrží v pohodě přes 2000 km. Oblečení nepodceňovat, blbé je to hlavně teď, kdy jak vyjedeš je třeba i těch 18°C, ale u ve stínu při návratu už to padá pod 15°C a to už je chlad a kolena jsou dost na ráně. Ale jak píše krysarr, chce to hlavně poštělovat boty, aby noha měla přirozený pohyb.
  2. Jo, podíval bych se na kufr, jestli nemáš nohu vytočenou. Taky je otázka jestli máš dobrou výšku sedla - mě na půjčeném kole samovolně sjela sedlovka a hned jsem to poznal, protože po 15km mě začalo bolet komeno pravé nohy - ta je dominantní u praváku, takže víc zabírá. Další věc na jak těžké převody šlapeš, ideálně jet vyšší kadenci. Jo a taky nevím, kolik ti je, ale mě bude 30 a už se mi ozvou na kole kolena, když třeba jedu chvíli v chladu, tak jestli jsi dobře oblečený. Pokud nebude problém ve výše uvedeném, tak bych se vypravil za ortopedem.
  3. Vypadá to, že SIII pomyslně podědil trable s geo od SII, kde ale byl problém spíše zadní náprava u gum šířky 225. Tam s tím bojuji pořád 😞
  4. Ne, nejezdil jsem s tím rád. Ten motor je tragedie, ovládácí prvky v interiéru taky, palubák je hrozný, nenastavitelná loketka, projektorová světla s mizernou svítivostí. Jediná výhoda oproti koncernu, že tam nikdy nic nevrzalo v interiéru. Ale jako pořizovačka byla snad pod 500 tis. Kč, takže zase nelze od toho čekat zázraky.
  5. Nevím, má to skoro 4 roky.
  6. 130tis. km, pořád jen spotřebák, začíná zlobit asi spojka (pocukávání v nízkých otáčkách) a ložisko vpravo vpředu. Druhá sada zimních gum.
  7. Jo, ony ty LL oleje jsou většinou po 15 tis, km kaput, respektive hodně ztrací vlastnosti. Jak u Pola TSI, tak u Tiguan TDI, jsem musel dolívat, protože už mají přes 15 tis. na olej. (u Pola, to trochu natahuji abych to spojil se servisem v 60 tis. km, Tiguan je klasika LL interval, bo je to operák).
  8. Klapky jsou dvě - pravá V159 a levá V158 , ve schéma je to č.16 a 20, blbnou můžou i snímače teploty č.21 G151 a 26 G150. Chce to diagnostiku. Hodně bílého kouře ve výfuku značí vodu ve spalovacím prostoru.
  9. Garáž nezbytnost, zvláště když má beztak tucet nepřátel 😄
  10. Co s tím furt máš? Teď už řešíme opravu, jestli OEM vzhled či čistý. A ne spekulace kdo koho nasral, když je to stejně jedno, tu piču z kapoty to nesmaže.
  11. To topení bych viděl na mísící klapku - to je ta co přepíná mezi teplým a studeným vzduchem. U druhé závady nevím, a to jde nějaký silnější kouř z výfuku? Jakou má barvu? Je cítít normálně bohatší směsí?
  12. Však olej budeš teď měnit ne? Tak pak se na to zaměříš. TDI v Tiguanu taky chtělo po 22 tis. km olej, dolito půl litru a jsem zvědav zda to vydrží do výměny v 30 tis. km.
  13. Máš tip na konkrétní firmu? Díky.
  14. Tak tam dej aspoň čistě černý bez nápisu, ne? Jinak tady vidím trochu výhodu světlé barvy, že ten znak renaultu není tak vidět, aspoň na fotce. Jako plus ber ty nové světla. Mimochodem, nedělá se nějaká folie i na ně?
  15. Na lak auto nejezdí, jako je to fajn mít to hezké, ale pak přijde p*ča a je to akorát k nasrání jako u Romana. Mě spíš zajímá jak to vypadá vevnitř a jak to jezdí. Třeba SII máme dodřené fest, ale jezdí to ok a taky by se to mohlo poslat do světa - protože už není úplně hezké. A většině kupců je to jedno.
×
×
  • Create New...