Přejít na obsah

Čubečníkova čubečnice


Doporučené příspěvky

Ne já sem nedotčený dp. Jediný kdo mi ladil auto jsi ty. No já chápu že nemají vliv, ale od doby co se kously mi to hulí a nejede jak jsi viděl. Ale všechno je několikrát zkontrolovano.

 

Dakie: Byl sem u Petra na začátku. Pak když sem dělal podvozek tak sem hledal hadice a naposled můj servisak mi vyndal všechny hadice, zkontroloval je vyměnil ty co se nazdály ok. Nakonec jsme našli to zpětné vedení které bylo okpouřený. Dnes zavařeno a žádná změna. Cooler není prasklý. Nic není na pohled špatný.

 

Upraveno uživatelem cubecnik
Odkaz ke komentáři

Jak přesně se ten problém projevuje? Začalo to až po rozvodech?

Auto netáhne odspoda, nahoře, nebo je líné v celém rozsahu otáček?

Motor je hlučnější nebo tišší?

Palubák ukazuje spotřebu přesně, nebo má proti realitě nějakou odchylku?

Kolik ukazuje spotřebu na volnoběh?

 

Každopádně, ta trubka je teda pěkně hnusná :D

Divím se, že se ti s tim chtělo dělat. Chce to zaslepit díry ve svodech i sání a celý ten aparát EGR vyhodit včetně chladiče spalin.

Odkaz ke komentáři

Přijde mi že ten motor ke pridušenej a nechce jít rychle do otáček. Motor je hlučnější. Od spoda auto táhne. Když mu šlápnu od nuly tak dobrý ale od 80-100 je to tupý!! Spotřebu si neměřím, ale je stejná. Na volnoběh nevím.

Jsem to chtěl zavařit a zjistit jestli to bylo tím. No a nebylo :D

Odkaz ke komentáři

Určitě bych se mrknul na fyzické časování vaček vůči klice i vůči sobě navzájem.

To číslo ve VAGu je jen taková orientační hodnota, protože kroužky na klice jsou nalisované jak se to zrovna podařilo, takže podle toho se řídit nedá.

Navíc, bůhví kdo s tím co dělal a když jsem viděl, jakého zvěrstva je schopen autorizák, tak už bych v tomhle ohledu automaticky nevěřil vůbec nikomu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...