Přejít na obsah

předělání žhavení


Doporučené příspěvky

Chtěl bych se Vás zeptat, zda tu někdo řešil podobný problém na OI 1,9TDI 81KW: Mám vypálenou tu hrazdu, která se nasazuje do žhavících svíček a hrazda v nich nedrží. Proto to někdy žhaví na 3 nebo i na dvě svíčky. Samotnou hrazdu jsem nesehnal(tedy v lepším stavu, než je ta moje), tak mě napadlo na svíčkách vyříznout závity (4mm) a udělat kabel se 4-mi očky a přitáhnout mezi 2 matky(jako na naftové feldě). Hrazdu pak odstřihnout a spojit s přívodními kabely.

 

Teoreticky to mám vymyšlené, ale mám dotaz ohledně toho, proč jdou ke svíčkám dva kabely, když na jejich začátku i konci jsou podle schématu spojené. Je to kvůli velkému proudu? A budu moci připojit vyrobený kabel k původním kabelům nějakou čokoládou, nebo jakou nejlepší spojku použít?

 

Taky mě napadlo přidat ještě jeden kabel připojený ke svíčkám od baterky s vypínačem do kabiny, tak, abych si mohl v případě potřeby žhavit tak dlouho, jak je třeba, bez ohledu na interval z čidel.

Odkaz ke komentáři

dá se to koupit jako ND 028971766 cena cca 1000,-, dva dráty jsou tam kvůli rozložení zátěže. Pochybuji, že do těch kontaktů závit vyřízneš a pokud ano, nebude mít ochranu čím následně začne oxidovat. Pak ti taky nastane při každé výměně svíček povinnost vyřezávat závity.... nemá cenu měnit něco, co funguje. Interval žhavení je dostatečný a neprodlužoval bych ho, déla jak 30s svíce nevydrží....

Kontrolka žhavení neudává skutečnou dobu žhavení, je to jen orientační, auto si žhaví, jak chce

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...