Přejít na obsah

Tomáš46 Octavia II


Doporučené příspěvky

Ahoj kluci

Tak taky se pochlubím svojí octavii rok 3/2005, v roce 2011 dovezená z DE naj 150.xxxkm je to 2.0tdi bkd.

Byl odřený bok, poškozeny rohy nárazníků takže jsem neváhal a hned dal nárazníky rs.

Letos v lednu sem se nudil a furt řešil denní svícení až to dopadlo tak, že jsem auto překopal na facelift.

 

úpravy: vzledově komplet octavia II fl

Tonovaná okna v lahvově zelené barvě

Radio Columbus

Zimní 16ky borbet, letní 18ky Neptune

 

Co ještě chci :

snížení podvozku

volant octavia IIfl rs

sklápěcí zrcátka facelift

 

jinak jsem chtěl dávat tu masku bez znaku jak je na fotce, nakonec jsem ji prodal. Říkal jsem si že originál bude nej. Tak doufám že se povedla :D

post-16348-0-98532100-1359038915_thumb.jpg

post-16348-0-41854700-1359038933_thumb.jpg

post-16348-0-30652100-1359039146_thumb.jpg

post-16348-0-22272200-1359039170_thumb.jpg

post-16348-0-85049200-1359039184_thumb.jpg

post-16348-0-97280900-1359039202_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

magnum >> THX, ale lízo už půjde do kytek, bo jsem včera jezdil po chodníku (kámoš potřeboval nastartovat přes kabely a nebylo se tam jak dostat :wub: ) a ulomil jsem další kousek :lool: Zítra budu se šéfem řešit, že bych dal mazlika pryč a vzal dvojkové benzínové fl RSo nějaké roční, tak uvidím jak dopadnu.

Odkaz ke komentáři

jinak ke dnešku za ty dva roky naj 183.000km a musím zatukam zatim vse OK. I když jsem to dal dohromady tak jsem v březnu 2011 jsem najezdil 300km a turbo KO. Říkam si ... to je asi tím narazem něco špatně, tak jsem koupil repas, a dal jsem dalších 300km a zase KO. Tak jsem pánovi vysvětlil mou situaci a on furt že to je moje chyba. Vše bylo vyčištěno... Tak mi nechal za poloviční cenu další turbo a od tý doby OK. Jinak další nej investice byla za škrtící klapku v sání cca 4tkč, takže zatim paráda. Jinak nad čipem jsem se zamyslel asi minutu, a věřím že to nemá cenu. Pán co my to měl čipovat mi řekl, oka dáme z toho 170 koní ale dáme turbu tak 40tkm... Ja mu řikám že jsem davat tet novy a on tak max 50tkm:D takže na to prdim, myslim si že ta stotrojka jezdí super. Hlavně tech 6q

Odkaz ke komentáři

Vitej..!je pekna pane, to je pravda..I kdyz mně se možná víc líbila v před face..Já si nemůžu pomoc,ale ten FL čumák mi proste nesedí v každý barvě..A jak psal chipmann, další RS.. :huh: Ale to je jedno.. :)

 

Co se chipu týče, o turbo bych se nebál, nechápu, proč by mělo vydržet jen 40tkm...To bych se spíš bál, že mi to BKD foukne pod hlavou, když už něco..

 

...jo a hodně šťastných kiláků! :pivo:

Upraveno uživatelem Martyp
Odkaz ke komentáři

turbo na ty kone ? to je co za vejmysl ? Pokud je turbo poctive a spravne vyvazene v pohode zvladne vyssi plnici tlak nez tech 1560 nebo kolik to spickove dava.

 

Kdyz se zasekne regulace tak pri 3500 otackach odstavuje az pri 2300 mbar. Bal bych se opravdu te podfoukle hlavy ale pokud je tam ta spravna serie tak 120kW/380Nm neni problem otazka jen v jakym stavu je spojka a setrvak. Seriova to zvladne

Odkaz ke komentáři

No zrovna bych řekl že je to výskytem, mám kolem sebe 3, 1,9 TDI a na jedné se měnila vačka na druhé turbo, hlava dole, těsnění, a plno dlaších pitomostí a nebylo to rozhodně z levného kraje (obě do 200tis), a na třetí nic má najeto 60tis, třeba já bych 1,9 určitě nechtěl B) To auto je v základu zdechlý a s O2 je to tak do města, je to můj názor samozřejmě, někdo řekne spotřeba, ale stejně je to pár deci a to je mi fuk, hlavně že to v základu jede, po úpravách se dostaneš jinam s výkonem než u 1,9, ted tedy myslím turbo a soft a standart spojka to utáhne. :P

 

Třeba by bylo lepší BMM ale zatím je BKD OK a jsem velmi spokojen.

 

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...