Přejít na obsah

Fabia Combi MC a Roomster Noire


Doporučené příspěvky

Nové atraktivní akční modely: Fabia Combi Monte Carlo a Roomster Noire

Modelovou ofenzívu značky ŠKODA podpoří také nové, atraktivní akční modely. V Ženevě automobilka poprvé představí akční modely ŠKODA Fabia Combi Monte Carlo a ŠKODA Roomster Noire.

 

ŠKODA Fabia Combi Monte Carlo je připomínkou 112tileté úspěšné sportovní tradice české značky. Nové kombi doplňuje dosavadní nabídku stejně pojmenovaného hatchbacku. Vychází z výbavové verze Ambiente, kterou rozšiřuje o dynamické prvky. Poznávacím znamením vozu je sportovní podvozek v kombinaci s černými 16" koly Comet a černým plastovým lemováním podél spodní části vozu. Do černa jsou laděny také B-sloupky, optika předních světlometů, maska chladiče a vnější zpětná zrcátka či střešní nosič. Linie střechy končí velký zadním spoilerem. Okna mají vyšší stupeň zatmavení (SunSet). Pro akční model Fabia Combi Monte Carlo je v nabídce osm barev: červená Corrida, stříbrná Brilliant, bílá Candy, černá Magic, béžová Cappuccino, žlutá Sprint, šedá Steel a modrá Race. Pro vůz jsou k dispozici všechny aktuální motorizace modelu Fabia Ambiente. V interiéru zaujmou sportovní sedadla v černočerveném designu. Strop a podlaha jsou černé. Kromě toho má Fabia Monte Carlo Combi také malý kožený paket: tříramenný volant, madlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky jsou potaženy perforovanou kůží s červeným obšitím. Prahové lišty a kryty pedálů jsou z nerezové oceli.

 

Premiéru v Ženevě slaví také nový akční model ŠKODA Roomster Noire. Základem je výbavová verze Ambition, včetně palety motorizací. Jak prozrazuje název akčního modelu, prim na voze hraje černá barva. Roomster Noire je posazen na 16" kolech Comet z lehké slitiny v černém provedení; stejný odstín má také optika předních hlavních i mlhových světlometů. Černě lakovaná je pak maska chladiče, vnější zpětná zrcátka, spojler předního nárazníku nebo difuzor vzadu. Skla od B-sloupků dozadu mají vyšší stupeň tónování SunSet. V nabídce je pět barevných odstínů: červená Corrida, stříbrná Brilliant, bílá Candy a béžová Cappuccino volitelně v kombinaci s černou střechou, nebo vůz kompletně v metalické barvě černá Magic s perleťovým efektem. Provedení interiéru akčního modelu ŠKODA Roomster Noire má spoustu prvků společných s modelem Fabia Combi Monte Carlo, především černo-červená sportovní sedadla či malý kožený paket (tříramenný volant, madlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky) s perforovanou kůží a červeným obšitím. Také přední prahové lišty a kryty pedálů jsou z nerezové oceli.

post-459-0-52450900-1362569585_thumb.jpg

post-459-0-71397800-1362569598_thumb.jpg

post-459-0-44011000-1362639406_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...