Přejít na obsah

Káblovačka ku RJ, lambde a váhe vzduchu


Guest Duke

Doporučené příspěvky

Snažím sa dať dokopy švagrovu Octaviu 1,6 75kW r.v.99 (stará prístrojovka)v kombinácii s automatickou prevodovkou. Neprešla cez EK - bohatá zmes. Bola menená škrtiaca klapka (už predtým), potom L-sonda (má len jednu lambdu na výfukovom potrubí, za katrošom nemá) a po diagnostike aj váha vzduchu. Auto išlo normálne, ale asi po 10km a deravých cestách začalo znovu dymiť. Ten dym normálne na voľnobnehu nevidno, len keď mu vytočíš tak 3-4tis.ot., ostane na snehu pod výfukom čierny fľak. Bol som znovu na diagnostike a vraj l-sonda, ale vraj môže byť problém v prednej kabeláži. Rozpitval som káble v tom kanáli pod predným oknom medzi RJ, L-sondou a váhou vzduchu , ale nič zhnité som nenašiel. Premeral som káble podľa schém a všetko v poriadku. Lenže ak jeniekde zvýšený prechodový odpor, tak ten nenamerám, či ...? Nechce sa mi to otvárať všetko, tak som sa chcel poradiť, kde sú slabé miesta. Alebo či nemôže byť problém úplne niekde inde, napr. čidle teploty motora ... Jasné, že problém bude nejaká somarina :(

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Na tej Oktavke bolo vymenené všetko, čo sa dalo- váha vzduchu, lamda, sviečky, zapaľ.káble, cievka, spínač tlaku oleja a diagnostika vyhadzovala stále nejaký iný problém. Nakoniec viete, kde bol problém??? REGULÁTOR TLAKU PALIVA na palivovej lište. Ten už brutálne prepúšťal benzín do oleja, normálne to bolo cítiť za benzínom, keď som otvoril viečko na kryte motora. Preto tie emisie (nemohol som prejsť cez EK) a spotreba 40 l/100km. :pivo:

Z toho vyplýva, že diagnostika je na hovno, keď nepoužívate aj rozum. A niekedy Vás len zavádza a mýli. Takže nie je dobré sa na ňu spoliehať. :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Na tej Oktavke bolo vymenené všetko, čo sa dalo- váha vzduchu, lamda, sviečky, zapaľ.káble, cievka, spínač tlaku oleja a diagnostika vyhadzovala stále nejaký iný problém. Nakoniec viete, kde bol problém??? REGULÁTOR TLAKU PALIVA na palivovej lište. Ten už brutálne prepúšťal benzín do oleja, normálne to bolo cítiť za benzínom, keď som otvoril viečko na kryte motora. Preto tie emisie (nemohol som prejsť cez EK) a spotreba 40 l/100km. :pivo:

Z toho vyplýva, že diagnostika je na hovno, keď nepoužívate aj rozum. A niekedy Vás len zavádza a mýli. Takže nie je dobré sa na ňu spoliehať. :palec:

 

Diagnostiku by mali zakázať alebo by mala podliehať atestacii používateľa.Prejdi na osciloskop čo je paralelná diagnostika,a nič podobné sa nestane.Ale vec má háčik,že ten kto oscilo zapne,mu musí aj rozumieť na rozdiel od OBD ktoré si myslí každý že mu rozumie.Urobil si kapitálnu a ťažko omluvitelnú chybu,lebo si neurobil základné,dokonca najzákladnejšie merania medzi ktoré patrí kontrola systémového tlaku úplne ako zásadná vec hneď na samý počiatok.A plynie z toho poučenie aj pre Teba aj pre každého.Veci sa najprv merajú,potom vymieňajú.Bez jasnej a potvrdenej chyby sa nemení nikdy nič.A odmerať sa dá úplne všetko.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...