Přejít na obsah

Porucha řidicí jednotky????


Guest Maxik74

Doporučené příspěvky

Hezky den

Měl bych prosím dotaz zda se s touto závadou už někdo setkal?

Auto nešlo nastartovat, blikala kontrolka žhavení a na VAGu to hlásilo vadná řídicí jednotka, navíc při spojení (spojila se asi na 10 pokus) vyhazovala ruzné chyby . Jednotku jsem vybral a po rozebráni zjistil že je s půlky plná vody, nechal jsem ji vysušit a znovu dal zpět, teď ale na palubce blikají kontrolka žhavení a diagnostiky a cvaká ve vstřikovacím čerpadle, nastartovat to nejde,nemá ani snahu to chytnout a navíc už se mi nespoji VAG s ŘJ. Je to vadná jednotka? nebo jen nějak zablokovaná. Díky za rady ev. pomoc kde bych tady na ostravsku sehnal nějakého šikulu co by to dokázal opravit za solidní peníz.

Předem moc děkuji

Odkaz ke komentáři

Takže dnes jsem dostal na půjčení jinou ECU (nějak odblokovanou) a auto nastartovalo na první šup.

Takže jdu shánět novou ECU ale mám pár dotazu:

Když koupím jinou ECU určitě budu potřebovat PIN, mam VAG1 od Robeko, mám nějakou šanci tento pin vyčíst? četl jsem že by to mělo jít s VAG Comanderem do 1,4 nejlépe 1,2

Na palubce Immo nebliká budu muset přizpůsobit klíče? nebo bude stačit když tam jen dam ECU a přizpůsobím s palubkou?

Díky moc za rady ev. pomoc

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...