Přejít na obsah

ztrata vody


Doporučené příspěvky

Zdar chlapi. Mam problem myzi mi voda a byli kour z vyfuku nejde olej neni zpeneny ani ho nepribyva pres topeni pod palubovkou to netece ani kolem pumpy a v motoru tez sucho. Jedine misto je pod prepadem od nadobky. Tu sem vymenil a porad mizi. Jedu mestsky provoz a voda vydrzi i mesic jedu 130 po dalnici a delsi trasu a cca litr zmizi. Nevim si uz fakt rady pls help.

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...

100 procent tesneni mel jsem to same bily kour nikde voda u motoru nikde netekla jen pod expanzkou bylo porad mokro a hlava byla ko 3 mesice po oprave. Poznas to jeste tak ze kdyz budes topit a auto seslapnes a trosku ho vytocis zacne ti to foukat studeny pak zastav zmackni hadice u motoru a budou jak sutr

 

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahoj, nedávno sem měl podobný problém. Žádný bílý kouř, žádný šlem na víčku oleje, ale ani neunikala chladicí kapalina, jen měla šílenou konzistenci - rezavá pěna, což bylo způsobeno unikáním oleje do chladicí kapaliny.

 

V servise zjistili prasklé těsnění pod hlavou. Napíšu co je na faktuře:

 

oprava hlavy válců 1550,-
těsnění pod hlavu 1367,-
sada těsnění sání + výfuk 325,-
přepad. hadice 200,-
chladicí kapalina 5 litrů 445,- (G12+ do -26°C)
žhaviče po 295....1180,-
žárovka bezpaticová (parkovačka) 20,-
diagnostika, měření tlaků 400,-
motorový tmel 150
zajištění dílů, doprava (500+200)...700

Za práci (17,5 h) - 5 250,-
Materiál: 6 757,-
CELKEM: 12 007,- Kč

 

Jsou v tom navíc žhaviče, žárovka (za tu cenu asi nezničitelná), přepadové hadičky + ještě zajímavá položka zajištění dílů, takže bez těchto věcí by to bylo ještě o něco levnější. Snad sem pomohl :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...