Přejít na obsah

Reálná hodnota


LinDan

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

v poslední době vídávám víc a víc inzerátů s jedničkovými Octaviemi za cenu kolem 35, 40 tisíc Kč. Chci se zeptat, zda je to u těch starších kousků (vyrobených před rokem 2000) v dnešní době už vcelku normální cena, nebo je dost pravděpodobné, že tu něco nehraje..? Chápu, že se cena odvíjí od stavu, roku výroby, motoru, naježděných km a výbavy, i tak mi to ale vrtá hlavou a rád bych znal názory znalejších. Tady pro ukázku typický příklad inzerátu, který mám na mysli:

http://tinyurl.com/k4b63df

 

Díky za názory

Odkaz ke komentáři

hmm,tak ak uvazujem popis za realny a vsetko je s tym autom ok, tak ja by som ho predaval za 50 az 55 tisic KC. 40 tisic ide uz pod cenu z mojho pohladu beruc do uvahy veci, co tam su nove - treba fakt aj pozriet,ci su diely vymenene. Samozrejme zalezi na stave dezenu pneu, co dava k autu, atd. Mozno, ze to chce len rychlejsie predat, lebo kupil uz nieco ine, ale kto vie.

Odkaz ke komentáři

no opytam sa takto ,radsej by ste dali dajme tomu 55 tisic KC za 1,9TDI 66kW s 250 tisic KM ,tlmicami a kopu vecami na vymenu ,alebo brali za 55 tisic KC taku 1,6 55kw aj ked bez klimy, ale s realnymi 100 tisic KM a v perfektnom stave bez jedinej investicie okrem vymeny naplni po dalsie minimalne 3 roky ? O tom rozpravam :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Tak pokud se bavíme o autě, kde je cena na úrovni 2 platů, navíc třeba 15 let starém, tak už je prakticky fuk, jestli je v nabídce za 40 nebo 55tKč. Reálnou cenu určí kupující, a to na trhu, kde je brutální převis nabídky. Jde jen o to, auto ještě vůbec někomu prodat (když třeba za 100tKč se prodávají i některá auta ročníku 2009), neboť dotyčný bude s velkou pravděpodobností posledním majitelem. 15 let je 15 let a nájezd je už prakticky jedno, protože životnost třeba gumy nebo plastů je v háji jen díky stáří. Navíc třeba malý nájezd, např. 100tkm za 15 let, může znamenat, že auto nebylo používáno pravidelně (co náplně, výmeny olejů – co rok nebo co 3?) jezdilo krátké trasy apod. a může být reálně v horším stavu, než auto, které má natočeno 3x tolik při odpovídající péči.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...