Přejít na obsah

Meguiars NXT All Metal Polysh


cubecnik

Doporučené příspěvky

Meguiar’s NXT Generation All Metal Polysh čistí, leští a chrání kola, výfuky, chromy, ventilová víka a všechny ostatní díly z hliníku, mosazi, mědi, stříbra a dalších kovů. Technologie MDAT (Microscopic Diminishing Abrasive Technology) odstraňuje oxidaci a skvrny rychleji a bezpečněji, než obyčejné brusné přípravky. Pro dlouhodobou protekci doporučujeme povrch po vyleštění navoskovat voskem na kola.

 

Rychle a snadno leští všechny kovové povrchy do zdrcadlového lesku.

Zanechává ochrannou vrstvu jako štít proti vlhkosti a nečistotám.

Obsahuje anti-korozní složky proti nepříznivým vlivům prostředí.

Čistí, leští a chrání zároveň.

 

 

Doporučuji :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

No brusná pasta, všiml jsem si jedné věci perfektně čistí a vytahuje lesk ale jakmile je někde škrábanec tak ani trošku ho nezamaskuje nebo neodstraní. Výhoda téhle pasty je že udělá takový lesk až nereálný :D že pak ty škrábance případný nejsou vidět :D doma ho mam a dělam s tim všechny kovy naposledy mě překvapil na hliníkových lištách, ty už byly černé a vypucoval je skoro do chromu. Jinak já aplikuju tak že mam mikrovláknovej aplikátor naberu prstem dám na aplikátor a pak už zapracovávám do kovů když je například chromový nárazník u starých aut hodně zašlej jsou na něm od solí fleky tak to vemu pomalu rotační leštičkou a žlutym 3M kotoučem. Na výfuky zase používám kartáček na zuby. Tahle pasta by neměla v žádné garáži chybět chromové kola rozzáří jako nic jiného.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...