Přejít na obsah

BlaXpiritova eReSová karkulka


Doporučené příspěvky

  • o 9 měsíců později...

Ahoj všichni,

 

už je to nějaká doba (skoro rok), co jsem tu dával nějakou zprávu o své karkulce a za poslední měsíc se toho stalo tolik, že jsem si řekl, že se o to s vámi podělím.

 

Za tu dobu, co jsem tu nic nepsal jsem postupně vyměnil celou rozvodovou soustavu a musel jsem dělat geometrii a technickou. Další událostí bylo, že mi nějaký dobrák, když jsem večer parkoval na ulici nějakým žlutě nalakovaným předmětem (zůstala tam vidět žlutá barva) praštil do kufru, že mi tam udělal takovýhle důlek.

post-36025-0-47084300-1432884362_thumb.jpg

 

Pak se stala taková nepříjemná událost, že jsem byl účastníkem dopravní nehody. To si tak člověk frčí po D1 směr Praha, před Říčanama kolona, já jsem dobrzdil, ten za mnou (v Hyundai ix35 už ne). Naštěstí to dopadlo docela dobře a odnesl to jen nárazník (na výměnu) a lehce opravit víko kufru (jak je ta ix 35 vysoký auto, tak se kapota trochu opřela o kufr). Takže mám teď nový nárazník a opravené a nově nalakované páté dveře. Tady na fotce po nehodě toho vlastně moc vidět není, ale vidíte, že to nebylo vůbec nic vážného.

post-36025-0-21569000-1432884210_thumb.jpg

 

Pak mi začala blbnout spojka - nevracel se spojkový pedál. Nejdříve jsem si myslel, že je to kvůli vadnému hlavnímu spojkovému válci, který byl opravdu vadný, tak jsme ho vyměnili. To pomohlo. Jenže den potom, co jsme ho vyměnili, tak přijdu do auta, nastartuju a spojkový pedál zase zůstal u podlahy. Takže odtah do servisu, kde šla celá převodovka ven a přišlo se na to, že byl vadný přítlačák - takže se rovnou měnila celá spojka se setrvačníkem.

 

No a protože si to karkulka po těchhle patáliích už zasloužila, tak jsem s ní byl včera na kompletním ručním mytí všeho, co v autě venku i vevnitř najdete, navoskování, aby byla zase krásná. No a tohle jsou už fotky ze včerejška, kdy už je zase karkulka celá zdravá a krásná. :)

post-36025-0-12334200-1432884150_thumb.jpgpost-36025-0-43100300-1432884160_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...