Přejít na obsah

Stavitelny podvozek TA TECHNIK


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...

Chci se zeptat,zda ma nekdo zkusenost s timto stavitelnym podvozkem.

Slysel jsem,ze JOM, je spatna volba,AP jsou uz hodne kvalitni,ale cenu uz se pohybuje okolo 15k :-/

 

JOM se hodně reklamuje.

 

Spíš podle toho co čtu tak nevíš co bys chtěl. Teď to nemyslím nijak špatně. Stavik je podvozek, který slouží na vyladění vzhledu. Je tam prvořadé, aby to vypadalo. Není to podvozek na závodění. Za to platíš tím, že je to tvrdší. A to se týká všech výrobců podvozků. Realita je taková, že se ty dražší staviky od 20 tis kupují jen opravdu málo. Spíše si lidi koupí 3 x TAčko než jedno APčko. A to díky tomu určení. Nikdo nemůže čekat že bude při -80mm v kombinaci s 19kami nějaký extra pohodlný automobil. Takže všichni co jdou až na zem na to kašlou. Ty co si ten stavik nastaví rozumně a nemají nepovolená kola, pak dokážou i z levnějších staviků vyladit poměrně pohodlný kus na to snížení. A ty dražší kusy to umí odměnit. Ty staviky za 25 tis jdou nastavit ještě o kus pohodlněji. On je to ale kruh. Šetří se na staviku, šetří se na nastavení, šetří se na kolech, šetří se na všem.. Taky se mnohem lépe šahá do podvozku za 5000 Kč než do podvozku za 25 tis. Nikdo si nekoupí podvozek za 25 tis, aby vyházel matky, helpery a podobně. Proto je kupa lidí s prapodivnými názory. Typický případ je Octa s 18kami (nepovolenými / přetíženými ) a k tomu nějaký oholený starý JOM nebo TAčko bez helperů a matek složený na - 10cm.. To je opravdu nesmysl.

 

 

Obecně pokud hledáš pohodlí a jízdní vlastnosti, tak se doporučuje koupit si pevný komplet se snížením 40/40mm. Není to extrémní snížení. Docela hezky to srovná díru nad kolem v blatníku a pohodlí zůstává docela velké. Vždycky by se měl ale kupovat komplet a né žádné mixy jedněch pružin a jedněch tlumičů. Ty komplety totiž mají TÜV a plní testy. Takovéhle mixy jsou drahé a výsledek je nejasný a navíc to nikdo netestoval.

 

 

Protože ty podvozky montujem tak mi toho prošlo před očima hodně. 80% lidí pak u pevných kompletů nepozná rozdíl mezi tou levnější variantou: http://tatechnix.cz/43821-sportovni-podvozek-skoda-octavia-1u-30-30mm-ta-technix-4250570639650.html a dražší http://www.escape6.cz/podvozky/pevne-kompletni-podvozky/ap-sportfahrwerke/skoda/octavia/octavia--1u-/octavia--1u--sedan/Sportovni-podvozek-ap-Sportfahrwerke-SKODA-Octavia--1U--sedan-rok-vyroby-2-97--snizeni-40-30mm--ID24829/

 

Rozdíl tam samozřejmě je, ale to už musí každý uznat jak by se měl projevit rozdíl 5000 Kč na autě. CO od toho čeká? A jak dlouho ho bude na autě provozovat?

 

 

Hodně důležitý je, že se musí na 100% dodržet montáž a koupě správného. Tyhle podvozky se kupují podle váhových limitů, které jsou ve velkém TP na druhé straně. U staviků to je jednodušší, ale kupa lidí je kuchá a neumí nastavit. Výsledkem je pak hrůza, která nic nesvědčí o kvalitě / ceně ani ničem poodbným. Hlavně stavitelný podvozek se musí montovat a štelovat. Je to otázka v profi dílně na celý den, aby to fungovalo dle představ.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...