Přejít na obsah

Poliho O3


Doporučené příspěvky

Ahoj Všem,

 

po dvou letech odmlky, jsem se nyní zase dostal k Octavii... Nyní jsem si převzal firemního bílého kombíka, výbava ambition, motor 1.6 tdi.

 

Zatím se povedlo jen dát folie. Co dále je ve hvězdách, až podle toho, co zkousne leasingovka;)

 

Nyní mám na Vás všechny dotaz... Nestalo se Vám, že při přeřazování z 5tky na 4ku vám to jde "přes zuby"? Neudělá mě to vždy, ale bohužel dělá to... Dotěď je na autě najeto 900km a bohužel se to nestává jen mě, ale i kolega, co auto řídil, tak se mu to taky stalo. Neměl jste někdo takový problém?

 

Díky

post-12682-0-39237400-1448292519_thumb.jpg

post-12682-0-07628600-1448292525_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

No asi tak... Každopádně to bude asi problém nějakého tipu buď spojky nebo převodovky. Máme ve firemním teamu zatím 4ks O3, stejná výbava motor atd... ale dvě rok starý a jednu půl roku starou a ta poslední moje. Na těch dvou rok starejch není ještě startstop systém a tam to nedělá vůbec. Na té půl roku staré také není startstop a dělá to už cca prý od začátku (nyní najeto 50t km - v servise nedokázali opravit...) no a ta moje startstop má a jak říkám, 2500km a dělá od výroby... Zítra uvidíme, a dám vědět;)

Odkaz ke komentáři

Puklice jsou origo, jak má Morfi na fotce;) každopádně verdikt je jasnej: špatný synchron na 4ce, prostě to udělalo při zkušební jízdě...vypozoroval jsem, že často to dělá, když je auto studený. No a 9.12 jde auto na opravu do Autonovy Brno, tak sem na kluky zvědavej:) ale vždy udělali vše dobře, takže si myslim, že to bude okej:)

Odkaz ke komentáři

to Miles: já bych to být tebou řešil hned. Jezdil bych s technikem do tý doby, dokud by to neudělalo. Sám šéf z Autonovy mi řekl, že se 1.4 tsi a 1.6 tdi serou. A že přišli na to čím to je a opravujou to.... Kdyby si chtěl, můžu tě na něj odkázat;)

 

to octavius_SK: ono je to firemní auto, takže bych to řešit nemusel, ale víš jak... člověk chce mít klid. Hlavně když jezdim cca 6-7t měsíčně.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

Tak po roce trocha zhodnocení... Najeto 70t, převodovka stále škrtá z 5tky na 4ku, a už i z 3ky na 4ku. za cca týden jde znova na servis, snad už se to nějak pohne(po 4), protože prostě rok neumí vyřešit převodovku... Při přezouvání zjištěny zaolejované tlumiče, půjde na test tlumíčů a kdyžtak výměna v rámci záruky. Před měsícem v rámci záruky lakována kapota, protože se začal loupat krycí lak. Nalakováno opravdu profi - jako kdyby nad tim lakýrník svačíl + při dávání kapoty na auto ji ani neseřídili a tak v pravém horním rohu nesedí cca o půl cm... prostě zázrak... jinak dlouhodobá spotřeba 5,7-6l, v 40t měněny destičky jak předek, tak zadek, za chvíli budeme měnit znovu i s předními kotouči...

 

Kdyby nebylo těch reklamací, tak by to bylo dobrý auto...

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

clubáci, mám na Vás dotaz:

 

dnes jsem mluvil s aut. servisem, kde mám auto skrz převodovku a sdělili mi, že problém je v uživateli vozidla, že neumím řadit. Tudíž je v háji prý spojka - spálená a musí se vyměnit komplet - lamela, přítlačák, ložísko, dvouhmota... k tomu práce a náhradní vozidlo... Dá se proti tomuto nějak bránit, když od začátku mi auto blbne, a od začátku(celý rok) toto reklamuju? Problém se projevoval i když auto řídila přítelkyně, či někdo jiný. Všem to dělalo...takže si myslím, že já řadit blbě nemůžu...(za dobu ježdění najeto přes 550tkm, na x autech a nikde problém)...

 

díky za Vaše názory

Odkaz ke komentáři

Podobny problem (ale s O1) jsem resil pred lety v autorizaku v Praze,dokonce jsem sel tak daleko ze jsem prizval technika s MB,ten konstatoval ze nove dily ktere mi dali na auto byly pouzity stare,mely najeto dle opotrebeni cca 150 000km a tudiz jsem nemohl novou spojku znicit ja,stejne mi to nic nepomohlo,reklamace se nekonala,30 000 v prdeli,dal jsem vse vymenit znovu a O1 dodnes na te spojce jezdi,bud vadny material nebo nejake machinace v servisu ale hazet to na zakaznika je vcelku bezny jev u autorizaku.Ted u O3 jsem resil klepajici stresni okno,tady se mne ptali zda ho neotviram prilis casto :D ,tak jsem se jim vysmal a trvam na oprave,udajne budou menit cele okno,tak tam v lednu zajedu.

Upraveno uživatelem magnum67
Odkaz ke komentáři

tak problém se stále řeší, psal jsem už i na škoda-auto zákaznickou podporu, protože toto vyjádření od reklamačního technika se mi opravdu nelíbí:

 

 

Dobrý den.

Zákazník reklamuje hlučnou spojku a špatné řazení z 5 na 4. Reklamace neuznána. Zničeno uživatelem

Spojka spálená, vyhřátý setrvačník a přítlačák. Synchron v pořádku, nezjištěna závada při normálním používání.

Nutná výměna setrvačníku, lamely, přítlačáku, ložiska.

Cena 18200 s DPH

Práce 4200 s DPH

Přičemž synchron ani nezkontrolovali(převodovka leží vyndaná pod autem a nebyla rozdělaná), reklamaci už hlásím od 0km, tedy přesně rok a měsíc... celkem to bylo v servise cca 7x. Ví někdo prosím, jak by se dali vytáhnout zakázkové listy z autorizovaného servisu? tipuji, že na 5ti ze sedmi servisů to bylo hlášeno... a cca půl roku na tom měl servis otevřenou zakázku...

Dále připojuji link, kde je slyšet zvuk, který se ozýval již v srpnu když auto stálo na volnoběh a po sešlápnutí spojky zvuk přestal:

https://uloz.to/live/!FUJRrdHfL/vid-20160610-115019-3gp

a ještě jeden postřeh - cena spojkové sady + setrváku v servise 18200 s dph, skoda-dily.cz original 12761 s dph...

prostě hnus

Odkaz ke komentáři

nech si udělat znalecky posudek od autorizovaného člověka co má na to oprávnění. zakázkový list máš mít schovaný.

nevím čemu se divíš, ve většině autorizáků to jsou samý lopaty a výrobce se už tuplem na tebe vyprdne.

 

třeba seat má TPI na spojku, nevím jak to má škodovka. ale jelikož mají téměř totožné motory, tak předpokládám že i spojku i převodovku.

spojka.pdf

Odkaz ke komentáři

zakaznovy list ted od posledni opravy mam u sebe, ale ostatni jsou v aute, ktere je na zvedaku v servise...a vzhledem k tomu, jak se ted dohadujem kdo a co bude platit, chtel jsem si ty zakazkovy listy obstarat jinak, nez zase navstevovat servis a neceho se dozadovat, kdyz nemam nic v ruce... diky za poznatek s tou spojkou u seatu

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...