Přejít na obsah

Pravděpodobně zapečené pístní kroužky


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

 

nedávno se mi začala objevovat emluze pod víčkem motoru a už to byla celkem markantní, tak jsem nechal vyměnit těsnění pod hlavou motoru. Přitom mi automechanik rovnou udělal rozvody a dal vodní pumpu. Po týdnu ježdění, kdy jsem najel cca 600km se mi rozsvítila žlutá kontrolka oleje. Tudíž jsem dolil olej a dál jezdil po Praze, jednalo se spíše o popojíždění. Po té se mi rozsvítil žlutá a červená kontrolka oleje. Opět jsem dolil cca 0,5l oleje. Dnes jsem musel dolít asi 3l oleje, protože jsem zjistil, že tam žádný nebyl a zdálo se mi, že občas za sebou vidím bílý kouř. Podle toho, co jsem si tady přečetl, by se mělo jednat o zapečené kroužky.

Četl jsem někde, že pomůže nějaký rozpouštědlo do oleje, který rozpustí ten karbon. Má s tím někdo nějaké zkušenosti, popřípadě mohl by doporučit nějaký přípravek?

 

Díky.

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

kolik oleje jsi dolíval než jsi nechal vyměnit to těsnění pod hlavou, protože zničeho nic motor nezačne žrát tolik oleje. Jseš si jistej, že ti to neteče někde pod motorem?

Jinak těm rozpouštěcím sračkám já odobně nevěřím a když mě motor žral olej, tak jsem nechal vyměnit gufera na ventilech a pístní kroužky a po opravě už motor nežere žádný olej.

 

Než budeš něco podnikat, tak si nejdřív nech změřit tlaky válců a pokud by byly zapečený kroužky, tak by musely být i nízké tlaky...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...