Přejít na obsah

Vysoká kouřivost z výfuku při zahřátém motoru


HOLBA15

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

mám Octavii 2 Combi 1.2tsi 77kw r.v. 2010

 

"asi" při teplotách pod 8°C se hodně kouří z výfuku. Domníval sem se, že to bude studeným motorem. Po ujetí cca 20 km se kouřilo pořád stejně.
zacouval sem na parkovací místo a ve zpětném zrcátku sem nic neviděl, jak bylo okolí zahaleno do bílého kouře - kouř nijak nesmrdí - prostě je bílý a bez zápachu.

 

Nějaká zkušenost?

 

Za posledního 1/2 roku se nevyměňoval olej, nic na motoru, výfuku - jednoduše nebyl nutný žádný servisní zásah.

 

Kouřivost mi připomněla Octavii 1 1.9 TDI při studených - zimních startech, kde kouř silně zapáchal, ale po pár km zmizel.

 

Děkuji za reakce

 

Adam.

Odkaz ke komentáři

Zdravím, pokud se neztrácí chladící kapalina, tak se nejspíš jedná o vodní páru, která vzniká při kontaktu teplých výfukových plynů a studeného okolního vzduchu. Stejně se i nám kouří od úst pokud vydechneme ve studeného prostředí. Pokud by se ovšem ztrácela chladící kapalina v expanzní nádobce, může to znamenat jiný problém. Sleduj to, případně se poraď s někým znalým.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...