Přejít na obsah

Trysky Fratelli Bosio Sprint 764


Doporučené příspěvky

Dobrý den,  

Mám v plánu do své Oktavky 1.9TDI 81kw dát trysky Fratelli Bosio Sprint 764. Nevíte někdo kolik KW snesou tyhle 3 druhy trysek? 

Fratelli Bosio Sprint 764

Fratelli Bosio Sprint 764 DLC

Fratelli Bosio Sprint 764 Powerplus

Přemýšlím o FB Sprint 764 DLC a Powerplus.  Ale nevím kolik snesou jednotlivé trysky.  Předem děkuji za zkušenosti a rady 😎👍

Odkaz ke komentáři
před 17 minutami, kocka87 napsal:

Sprint764 cca 140-145PS

PP764 cca 190PS

Na 81kW turbu ani nevyužiješ potenciál Powerplusů.

No a když jsou to ty Sprinty s DLC potahem?   

No možnost,  že vyměním i turbo a udělám další úpravy tady je. Takže by se to neztratilo..  

Odkaz ke komentáři
před 3 minutami, kocka87 napsal:

DLC neznám. Jinak záleží, kolik do toho chceš investovat. Ale pokud plánuješ větší turbo (např. VA/VB), hlavu čerpadla, FMIC atd., tak dej rovnou PP764 a máš do budoucna rezervu.

Jo to je jasné.  No uvidím kam to až dotáhnu.  Záleží na penězích a času 😁

Jinak díky.  

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
×
×
  • Vytvořit...