Přejít na obsah

Škoda Octavia 1 2.0 85kw vysoké otáčky


Doporučené příspěvky

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Mám Octavii 1. 2.0benzin a mám problém s kterým si bohužel nevím vůbec rady. Pokaždé když s autem někam jedu a chcípnu ho a opět ho chci na startovat tak se stane, že otáčky vyskočí na 5000 otáček a drží se tam. Když auto chcípnu tak pak už nejde nastartovat. Jen točí a nechytá. Je vždy hodně cítit po benzínu a trvá i pět minut než nastartuje . Prosím poraďte co s tím. Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři

Bude to urcite tim cidlem. Me se to chovalo stejne. Vubec se nedalo jezdit, bud to bylo uchlastany nebo to jezdilo pri 5tis ot. Sundal jsem nohu z plynu a auto porad jelo (takovy tempomat) 😄

Jedno cidlo posila 2 signaly, jeden jde do RJ motoru a druhy do budiku, takze pokud ti blbne i teplota v budiku, tak je to na 100% cidlo

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...