Přejít na obsah

Reset RJ pomocou odpojenia baterie


Doporučené příspěvky

Ahojte.

Mám pár otázok ohľadne resetu RJ pomocou odpojenie autobatérie.
 
Mám Octavia II 1,6-75kw+LPG r.v.2011

1 - V aute mám namontovane zab. zariadenie Vam a rozmýšľam, či to bude mať dáky vplyv na to Vam-ko (či potom budem vedieť naštartovať auto, či sa to dáko nezablokuje...)

2 - Bude to mať vplyv na RJ LPG-že ju bude treba dať v servise nastaviť?

3 - A čo je po tom resete treba nastaviť, lebo niekto píše že nastavenia ele. sťahovania okien, potom snímač natáčania volantu (točením zo strany na stranu alebo jazdou cca 10m rýchlosťou do 20km/h...)

Robil to tu niekto osobne, že čo tam treba, lebo našiel som viacej príspevkov a viacej odlišných názorov.


Ďakujem za odpovede...
 

Odkaz ke komentáři

Ahoj,

k 1. bodu - s tímto konkrétním tipem osobní zkušenost nemám, ale při odpojení baterie bys neměl mít odemknuté auto (alarm nesmí být aktivní, jinak většina začne houkat), ale nikdy jsem neměl problém při odpojení a následném zapojení baterie

k 2. bodu - všeobecně ŘJ po odpojení od el. en. si po obnovení el. en. vše nutné pamatují a ostatní se jednoduše doučí - a tím se dostáváme k 3. bodu

3. bod - Okna stačí postupně podržet stisknutý spínač pár vteřin v koncových poloháh (plně otevřeno a zavřeno) a je nastaveno. Servořízení se nastaví otočením kol/volantu do koncových poloh (většinou stačí jednou plný rejd vlevo a pak vpravo, ale někdy je to potřeba zopakovat). ESP po ujetí několika desítek nebo stovek metrů taky zmizí. Origo rádio řešit nemusíš, to si najde samo. Nepůvodní budeš muset zadat PIN. Ještě bych kouknul na výpis chyb, jestli někde nezůstalo zbytečně něco.

Víc mě v tuhle chvíli nenapadá 🙂

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...