Jump to content

Luki@007

OctaviaClub
  • Content Count

    172
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutrální

Kontakty

  • Skype
    Lukinv

Recent Profile Visitors

922 profile views
  1. Čerpadlo budu řešit příští týden, tento už na to nemám čas. Chtěl jsem využít právě této prodlevy k získání názoru zkušenějších [emoji6]
  2. Ahoj, mám prosbu ohledně problému s tlakem oleje. Nejdřív jak se to projevuje: Při ohřátém oleji aspoň na 65 °C se po několika vteřinách na volnoběh rozsvítí červené varování o tlaku oleje. Stačí zvednout otáčky nad 1500 a varování zmizí. V jiných i hodně vysokých otáčkách se varování neobjeví. Co jsem už zjistil: Měřákem tlaku jsem zjistil, že na volnoběh opravdu dává málo - asi 0,5 baru. Ve zvýšených otáčkách tlak stoupá až asi na 4 bary. Podle příručky by na volhoběh měl být tlak kolem 1,2 baru. Co jsem zkontroloval: V sundané vaně jsem našel jen tři malé kousky kovu. Sí
  3. Luki@007

    Klima

    Spíš bych zkontroloval klapky a jejich servomotory. Ale je to jen odhad [emoji16]
  4. Ještě zkontroluj, že se ti pohybují servoklapky na topení. Kdysi jsem jednu opravoval. Na netu (možná přímo tady na fóru) jsem na to našel návod. Prý to je docela častá závada. Rozpad dílů s popisem na topení najdeš v dílenský příručce. Odhadem budou tři. Vzduch z venku / zevnitř, teplý / studený, klima / neklima.
  5. Dá se to proměřit, ale nikdy jsem to nepotřeboval, tak neznám postup. Koukni na YouTube, nebo Google. Určitě tam najdeš postup.
  6. Tak v tom případě to vypadá, že motorky ventilátorů mají KO část vinutí. Tady pomůže buď výměna, nebo nechat převinout.
  7. To čidlo nevím. Zkus Google, ten najde skoro všechno [emoji846]
  8. Rozpojit svorkovnici u ventilatoru. Dát sondy od multimetru na piny. A pak už jen hlídat, jestli se ti tam po aktivaci AC objeví 12V [emoji6] Pokud nemáš multimetr, tak stačí 12V žárovka, patice a dva dráty [emoji16]
  9. Někde jsem ještě kdysi četl, že někdo řešil tlakové čidlo na okruhu klimatizace. Když je špatný, tak se klima nerozběhne.
  10. Jakmile zmáčkneš tlačítko AC, tak se okamžitě musí spustit ventilátory. Můžeš ještě zkusit proměřit, jestli ti jde proud do ventilátorů. Můžou být v háji motorky.
  11. Luki@007

    problém

    Hlavní řídící jednotka
  12. Taky bych to viděl na kabeláž. Zkusil bych diagnostiku, jestli nepráskne konkrétní vadu nebo dveře.
  13. Jestli si to pamatuju dobře, tak by to měl být modrý drát, na kterým se po zapnutí rádia musí objevit 12V. Dej konektor do rádia a změř si ho multimetrem při vypnutém (0V) a zapnutému (12V) rádiu. Jinak ke každému rádiu je schéma zapojení pinů v konektoru [emoji6] Někdy je i nalepené přímo na rádiu. Jindy musíš do manuálu [emoji6]
  14. Hlavně že se ti to podařilo vyřešit [emoji106]
  15. Tak tohle jsem nikdy nezkoušel, takže tady už neporadím. Octavia 1 už několik let nemám, takže ani nemohu odzkoušet.
×
×
  • Create New...