Přejít na obsah

nebrzdí - syčení vzduchu po sešlápnutí brzdy


Doporučené příspěvky

prosím o radu po čem jít, už plánuji koupit nový posilovač a brzdový válec, tak aby to nebylo zbytečně...

Nějakou dobu se v autě ztrácela brzd.kapalina, dolejval jsem, pak se ztrácet přestala, měl jsem za to, že pouští brzdový váleček.
Nyní přítelkyně nastartovala, brzdový pedál ji kopl do nohy a po sešlápnutí vždy syčí vzduch + pedál je po cca 1-2cm dráhy totálně tvrdý.

Tipuju na prosáknutí brzdovky kvůli špatnému hlav. bzrd. válci do posilovače... a tim odešel posilovač... nebo to syčení může způsobovat brzdový válec?

Ten vzduch je slyšet spíš uvnitř auta, než v motor. prostoru...

posilovač jsem si našel přesně dle čísla : 03.7863-3502.4 ATE / cena 3700

hlavní brzdový válec nějak nemůžu vybrat, je jich milion, ale auto nemá ESP, je to rok 2005.. takže by měl sedět tento asi : MEYLE - Hlavní brzdový válec 100 611 0075

 

díky za radu :-) 

Odkaz ke komentáři

Tak pro někoho, kdo by měl podobný problém. Byl to posilovač brzd.

doporučuji rovnou koupit uchycení brzdového pedálu,... bez přípravku jde špatně sundat posilovač z tohoto uchycení. Nejlepší je ten plast ulomit a dát pak nový. a 2-3x odvzdušnit (je to pak hodně zavzdušněné i ABSko...)

Upraveno uživatelem extzjeee
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...